וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הודה לקבאני שהעביר לו את הספרה 7: "זו מחווה נפלאה"

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 12:34

הכוכב הפורטוגלי שב לספרה שלבש בקדנציה הקודמת במנצ'סטר יונייטד: "לא הייתי בטוח אם זה יהיה אפשרי". האורוגוואי ילבש את הספרה 21

מאז שכריסטיאנו רונאלדו חזר למנצ'סטר יונייטד (אחריה אפשר לעקוב באפיק 66 ב"יס"), רבים עסקו בשאלה האם הכוכב הגדול יחזור לספרה 7, אותה לבש בקדנציה הקודמת במועדון. כידוע, בעונה שעברה היה המספר שייך לאדינסון קבאני, והשדים האדומים היו צריכים אישור מהנהלת הליגה וכמובן את אישורו של האורוגוואי כדי להשלים את המהלך.

לשמחתו של רונאלדו, קבאני נעתר לבקשה ועבר ללבוש את הספרה 21, שהייתה שייכת לדניאל ג'יימס שנמכר השבוע ללידס. הכוכב הפורטוגלי אמר: "לא הייתי בטוח אם זה יהיה אפשרי ללבוש שוב את הספרה 7. 'אדי', אני רוצה להגיד לך תודה ענקית על המחווה הנפלאה הזו".

כריסטיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד. ., אתר רשמי
ילבש את הספרה הכל כך מזוהה איתו. רונאלדו/אתר רשמי, .

כידוע, הספרה 7 הינה מיוחדת גם עבור רונאלדו, שלבש אותה בתחנות רבות בקריירה, וגם עבור מנצ'סטר יונייטד. כמה מהשחקנים הגדולים של השדים האדומים, כמו ג'ור'ג' בסט, בריאן רובסון, אריק קנטונה, דייויד בקהאם וכמובן כריסטיאנו רונאלדו, כיכבו במועדון כשהמספר היוקרתי על גבם.

במשחקה הראשון לאחר פגרת הנבחרות, מנצ'סטר יונייטד תארח את ניוקאסל בשבת, ה-11 בספטמבר, וייתכן כי כבר אז האוהדים באולד טראפורד יזכו לראות את הכוכב הפורטוגלי לובש אדום לראשונה מזה 12 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully