וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הצעירה פתחה קמפיין עם 1:2 בחוץ על הונגריה

הנבחרת של אלון חזן החלה את קמפיין מוקדמות היורו עם ניצחון חוץ יקר. נחמני כבש ראשון עם הראש (32), טות גאבור השווה עבור המקומיים (68), אך גנדלמן הכריע עם נגיחה משלו (86)

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה הערב ברגל ימין את דרכה במוקדמות אליפות אירופה U21, כאשר השיגה ניצחון 1:2 בחוץ על הונגריה. משחק הפתיחה של בית ב', שנערך בגיור, היה שקול לכל אורכו והוכרע רק לקראת הסיום בזכות נגיחה של עמרי גנדלמן.

מאמן הנבחרת, אלון חזן, אמר לאחר הניצחון: "קודם כל אני מאוד שמח על הניצחון, מגיע לבחורים כל הכבוד על המשחק הזה. הבחורים שיחקו וגילו אופי. הם נתנו מחצית ראשונה טובה וידענו במחצית השנייה שההונגרים ינסו להתנפל עלינו. עשינו הכל כדי לצאת למתפרצות, לרוע המזל ספגנו שער אבל לשמחתנו ידענו לחזור למשחק, היינו דומיננטים, השגנו את הניצחון וזה מה שחשוב. אני שמח מאוד אבל עם הפנים למשחק הבא, כל הכבוד לשחקנים, זה ניצחון שלהם! "

חזן העניק את חולצת ההרכב לחלוץ הפועל נוף הגליל, סתיו נחמני, וזה השתלם לו בגדול. אחרי 32 דקות נטולות מצבים משני הצדדים, הגבהה נהדרת של סוף פודגוראנו מצאה את ראשו של החלוץ הצעיר, שהקדים את השוער שניסה לאגרף את הכדור, נגח לרשת וקבע 0:1.

שחקן הנבחרת המקומית, קרישטוף טות גאבור, עלה מהספסל בדקה ה-62 וכעבור שש דקות מצא את שער השוויון. בדומה לשער של נחמני, גם הפעם שחקן ההתקפה ניצל יציאה לא מספיק טובה של השוער, דניאל פרץ, ונגח פנימה את שער השוויון.

הנבחרת הישראלית הצליחה להתאושש, ובדקה ה-86 היא השיגה את שער הניצחון היקר. הרמת קרן של מאור לוי המחליף הגיעה לעמרי גנדלמן, שעלה מעל כולם ונגח לפינה הרחוקה. ישראל משיגה ניצחון משמעותי לקראת ההמשך בבית בו נמצאות גם גרמניה, לטביה, סן מרינו, ויריבתה של ישראל במשחק הבא, פולין.

עדן קארצב שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. אדריאן הרבשטיין
ישראל פתחה קמפיין עם ניצחון יקר. עדן קארצב/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הרכב נבחרת ישראל: דניאל פרץ, זוהר זסנו (כארם ג'אבר, 70), אור בלוריאן, גיל כהן, דורון ליידנר, עדן קארצב, עומרי גנדלמן, ארד בר, סוף פודוגראנו (איתי בוגנים, 69), אושר דוידה (הישאם לאיוס, 46, עידו שחר, 90), סתיו נחמני (מאור לוי, 79).

הרכב נבחרת הונגריה: כריסטיאן הגי, אריק קושניר, בנדק ואריו, אטילה מוצ'י, דניאל צ'וקה (דומיניק צ'ונטוש, 46), אנדראס צ'ונקה, ארון צ'ונגבאי, נורברט סנדריי, רגו סאנטו (קרישטוף טות גאבור, 62), מילוש קרקז (צ'אבה בוקטה, 62), תמאש קיש (אלן שקריבק, 46).

מהלך המשחק

דקה 32: גול! פודגוראנו הגביה כדור נהדר לנחמני, שהתעלה על שחקני ההגנה וניצל יציאה לא טובה של השוער כדי לנגוח את הכדור לרשת. 0:1 לישראל!

דקה 40: כדור הקרן של ישראל הורחק על ידי ההגנה, דוידה קלט את הכדור מחוץ לרחבה אך בעט מעל המשקוף.

דקה 68: גול! בדומה לשער הישראלי במחצית הראשונה, גם הפעם הגבהה נהדרת ויציאה לא מוצלחת הפכה לכיבוש. שקריבק הגביה לרחבה, פרץ לא הצליח להרחיק את הכדור וטות גאבור, שעלה מהספסל שש דקות קודם לכן, נגח את שער השוויון. הונגריה משווה ל-1:1.

דקה 86: גול! הגבהת קרן מצאה את ראשו של גנדלמן. שחקנה של מכבי נתניה עלה מעל כולם, נגח לפינה הרחוקה והחזיר לאורחת את היתרון. 1:2 לישראל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully