וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר טרופר: "תמיד שמח לסייע לאנשים עם מוגבלות"

ברקע המשחקים הפאראלימפיים בטוקיו, שר הספורט חילי טרופר הגיע לביקור בקבוצת האופניים של קטועי הגפיים בישראל: "חברה טובה היא חברה שפותחת את הלב ונותנת לכל אחד הזדמנות"

בימים אלה, כשהמשחקים הפאראלימפיים בטוקיו בעיצומם, כאן בישראל 30 רוכבי האופניים המשתייכים לפרויקט הצעד הבא, פרויקט המאגד את קטועי הגפיים בישראל, נמצאים בעיצומה של הכנה למסע אופניים אתגרי שנתי,"the next ride", מסע גיוס כספים הממן את פרויקט הצעד הבא במסגרתו הרוכבים צפויים לרכב מעל 200 קילומטר במרקש והרי האטלס.

"המסע מבטא את יישום המטרה של פרויקט הצעד הבא - זכותו של כל קטוע לקבל את הכלים שיתנו לו את היכולת לתפקד באופן מלא ולמצות את היכולות הפיזיות שלו", ציין רונן ליטבק, מנכ"ל פרויקט הצעד הבא, "זאת, דרך מסע אתגרי שמוכיח מעבר לכל ספק שעם רוח האדם ותותבות בטכנולוגיה מתקדמת, ניתן לקיים חיים נורמליים עם יכולות פיזיות מקסימליות ואף לנהל אורח חיים אתגרי. מימוש מטרה זו בא לידי ביטוי בהנגשת מספר ענפי ספורט לקטועי הגפיים החברים בפרויקט באמצעות קבוצות ספורט ייעודיות, ביניהן גלישה וטיפוס".

חברי קבוצת האופניים נעים בין גילאי 15-76. "קבוצת הרכיבה מורכבת מאנשים מאוד מיוחדים שכולם רואים ברכיבה הרבה יותר מספורט", סיפר עליז נוי בן ה-76, חבר קבוצת הרכיבה של פרויקט הצעד הבא שאיבד את רגלו במלחמת ששת הימים וייצג את ישראל בשנת 1984 במשחקים הפאראלימפיים בלוס אנג'לס בענפי השחייה וטניס שולחן.

שר הספורט חילי טרופר, הגיע לשיחה משותפת עם חברי הקבוצה ואמר: "אני שמח להיות כאן ולהכיר את הפרויקט. יש כאן ממש קהילה מיוחדת עם כל הגילאים, מהרבה מקומות בארץ ומרגישים לגמרי שאתם משפחה. הסיפורים כאן מרגשים. יש איבר אחד שאי אפשר לשים במקום וזה הלב. חברה טובה היא חברה שפותחת את הלב ונותנת לכל אחד את ההזדמנות שלו, חברה שמסתכלת קצת מעבר. אני תמיד שמח לעזור ולסייע למען שוויון לאנשים עם מוגבלות. נעשה הכל כדי לעזור ולהצליח ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully