וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ריאן סטריין נפצע באימון נבחרת אוסטרליה, בספק לפיינורד

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 16:04

המגן נפגע באימון ולכל הפחות יחמיץ את משחק הליגה נגד בני סכנין, במועדון יקוו שלא מדובר בפציעה חמורה יותר וינסו להכשירו לפתיחת הקונפרנס ליג

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

בשורות מדאיגות למכבי חיפה. ריאן סטריין, המגן הימני שהגיע הקיץ, דיווח לראשי הקבוצה כי נפצע באימון נבחרת אוסטרליה. סטריין סיפר כי הרגיש כאבים בשריר ולאחר שעבר סדרת בדיקות, אובחן עם פגיעה בשריר הירך האחורי שבגינה ייעדר כעשרה ימים.

בעקבות הפציעה, סטריין שוחרר מסגל אוסטרליה ועוד היום (חמישי) יטוס בחזרה לישראל על מנת לעשות בדיקות מקיפות יותר. בכל מקרה, מספרים במכבי חיפה, הוא צפוי להפסיד את משחקה של הקבוצה נגד בני סכנין ובספק גדול למשחק נגד פיינורד במחזור פתיחת הקונפרנס ליג.

במכבי חיפה יבחנו האם מדובר רק במתיחה בשריר, כפי שסבורים האוסטרלים לאחר בדיקות ראשוניות, או שמא בקרע שיגרום למגן להיעדר תקופה ארוכה יותר.

עוד בוואלה!

ניקיטה רוקאביציה בהפועל באר שבע: ההצעה מכווית, המספר שביקש ותקופת ההתאקלמות

לכתבה המלאה
ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נכנס לעניינים ושוב נפצע. ריאן סטריין/מאור אלקסלסי

סטריין, כידוע, רק עתה חזר מפציעה והחל להיכנס לעניינים לשביעות רצון הצוות המקצועי. עד שישוב, מי שימלא את מקומו של סטריין יהיה רז מאיר שיפתח מול בני סכנין וככל הנראה גם במחזור הראשון של שלב הבתים בקונפרנס ליג.

בעניין אחר, צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למתחם האימונים בכפר גלים היום על מנת לחסן במנה שלישית את שחקני הקבוצה הבוגרת שלא נמצאים במשחקי הנבחרות, וכן את אנשי הצוות המקצועי. בנוסף אנשי ושחקני קבוצת הנוער הגיעו למתחם וחוסנו גם כן.

הקפטן נטע לביא אמר: "אנחנו מודים למד"א שהגיעו למתחם לחסן את השחקנים. כולנו יודעים את חשיבות החיסון השלישי, כדי שנוכל להמשיך בשגרה שלנו ליהנות מכדורגל עם הקהל והכי חשוב שנישאר כולנו בריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully