וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיטה רוקאביציה בהפועל באר שבע: ההצעה מכווית, המספר שביקש ותקופת ההתאקלמות

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 9:32

הצעה כספית יוצאת דופן ("מי יכול לסרב להצעה כזו?"), בדיקות הבזק בסורוקה ("עבר אותן מהר יותר מכל שחקן אחר"), החולצה שהפכה למותג ומה לגבי תקופת התאקלמות? המסע המשותף של ניקיטה רוקאביציה והפועל באר שבע יצא רשמית לדרך

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בבוקר שאחרי החתימה בהפועל באר שבע, גילה גורם המקורב אל ניקיטה רוקאביציה שהסיבה העיקרית בגינה לא האריך את חוזהו במכבי חיפה, הייתה הצעה כספית יוצאת דופן שהונחה בפניו מהליגה בכוויית. על פי אותו גורם רוקאביציה היה צריך לחתום בליגה הכווייתית תמורת סכום של 1.5 מיליון דולר נטו לעונה בחוזה לשנתיים. "ההצעה שהיתה לניקיטיה הייתה בסדר גודל של פי ארבעה מזו שהיתה לו במכבי חיפה", תיאר אותו מקורב. "מי יכול לסרב להצעה כזו? בעונה אחת אתה יכול להרוויח סכום שיסדר אותך בחיים. כשניקיטה הפנים שאין לו את ההצעה הזו מכל מיני סיבות, זה כבר היה מאוחר ומכבי חיפה סגרה עם דין דוד ובן שהר. כשניקיטיה אמר בפוסט שפרסם שהסיבה שהוא לא במכבי חיפה זה בעיקר התזמון, לכך הוא התכוון".

אבל האוסטרלי כבר עם הפנים לעתידו החדש באדום. אחרי שנבחן במכבי תל אביב, חתם בבית"ר ירושלים, כיכב במכבי חיפה, עכשיו התור של הפועל באר שבע לנסות ולהרוויח אותו למרות שהוא לא נהיה יותר צעיר ועל אף שמדברים לא מעט על הפציעות שלו. בנושא הזה, אתמול צצו לאורך כל שעות הבדיקות הרפואיות של רוקאביציה המון שמועות על כך שהוא כשל באחת הבדיקות. על כך אמר הבוקר גורם בהפועל באר שבע: "צירפנו יותר מעשרה שחקנים הקיץ. הבדיקות של רוקאביציה היו הכי מהירות. בעשר בבוקר הוא הגיע לסורוקה. בארבע אחר הצהריים הוא כבר חתם על החוזה בבית האדום והשתתף בהרמת הכוסית לחג ולשנה החדשה. בסוף יצא שניקיטה עבר את הבדיקות הרפואיות יותר מהר מכל שחקן רכש אצלנו".

שחקן הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה לצד אלונה ברקת. באדיבות הפועל באר שבע, אתר רשמי
תקתק את הבדיקות. רוקאביציה מוצג/אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע

החלוץ ביקש להמשיך לשחק עם החולצה מספר 13 שהפכה כמעט למותג מבחינתו. הוא גילה שבהפועל באר שבע משחק יוג'ין אנסה עם החולצה הזו. אם אנסה לא יוותר, הוא יאלץ לבחור מספר אחר.

באשר לתקופת ההתאקלמות שלו, בהפועל באר שבע מעריכים שרק בעוד שבועיים האוסטרלי יוכל להיות מוכן למשחקים ואולי אף קצת מעבר לכך מכיוון שלא עבר תקופת הכנה משמעותית לעונה הזו.

בכל הקשור לצירוף ושחרור שחקנים נוספים. אם אלטון אקולטסה יחתום בבורסאספור, תצטרך אלונה ברקת להחליט אם לצרף זר שישי במקומו. ההערכה היא שיש לכך סיכוי, אבל זה בתנאי שדוד קלטינס יעזוב לקבוצה אחרת וישחרר תקציב. אילי מדמון הצעיר צפוי לצאת בהשאלה כדי לשחק העונה בצורה קבועה ואיתמר שבירו שוחרר לקרית שמונה. באשר לקלטינס, יש לא מעט קבוצות שרוצות אותו אבל הן מבקשות שהפועל באר שבע תשתתף בצורה משמעותית בעלות שכרו ולא בטוח שברקת תסכים לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully