וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שניים במחיר של אחד": ריאל מדריד תנסה להחתים את אמבפה והולאנד בינואר

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 9:02

ב"מארקה" טוענים שהבלאנקוס ינסו לצרף את הכוכבים הצעירים בחלון ההעברות הקרוב: "המגעים הראשוניים בין הצדדים היו חיוביים"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

קיליאן אמבפה אמנם לא הגיע לריאל מדריד ונשאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן, אך הבלאנקוס ממש לא הרימו ידיים. על פי דיווחים שונים בספרד, קבוצת הפאר מהבירה תנסה להחתימו בינואר הקרוב, עת יהפוך לשחקן חופשי, שכן חוזהו נגמר בקיץ. בקבוצה מקווים שהכוכב הצעיר של נבחרת צרפת לא יאריך חוזה בקבוצתו, ובכך תיסלל דרכו לריאל מדריד.

הבוקר (חמישי) מדווחים ב"מארקה", מאתרי הספורט המובילים במדריד, שאמבפה אינו המטרה היחידה של הבלאנקוס בינואר, אלא גם הכוכב הגדול של בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד, שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lukas Schulze, GettyImages
גם הוא יגיע? הולאנד/GettyImages, Lukas Schulze

"ריאל מדריד מתכוונת ללכת על אמבפה והולאנד בינואר", נכתב במארקה. "אם אמבפה יגיע בחינם, היא תביא שני שחקנים במחיר של אחד, בטח כשהולאנד רוצה להגיע למדריד. במועדון בטוחים שקיליאן יחתום על חוזה ב-1 בינואר, אז פריז סן ז'רמן לא תוכל למנוע זאת ממנו מכיוון שהוא ייחשב לשחקן חופשי. כמובן שזה לא יהיה פשוט; קבוצתו בוודאי תציע לו סכומי כסף גבוהים כדי שיחתום, אבל בריאל מדריד אופטימיים".

"בנוגע להולאנד", המשיכו במארקה. "המגעים הראשוניים בין הצדדים היו חיוביים. הנורבגי היה רוצה לשחק בריאל מדריד, ונראה שהיחסים הטובים בין המועדונים גם כן יכולים לקדם את העסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully