וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי התרגש מהשיא: "הישג חסר תקדים". נאתכו: "הוא על אנושי"

כוכב הנבחרת חגג את השלושער שהפך אותו לגדול הכובשים הישראלים בכל הזמנים, עם הפנים לשיא של מוטל'ה שפיגלר. רוטנשטיינר הילל: "מנהיג אדיר"

ביברס נאתכו על תופעת ערן זהבי אחרי ה-0:4 של נבחרת ישראל/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ערן זהבי ממשיך להיות הכוכב הבלתי מעורער של נבחרת ישראל. מספר 7 הפך הערב (רביעי) לגדול כובשי הכדורגלנים הישראלים בכל הזמנים, עם שלושער נהדר ב-0:4 על איי פארו, שהעלה את מאזן השערים בקריירה שלו ל-337. מונס דאבור כבש את השער הנוסף לזכות הנבחרת במשחק החזרה שלו אחרי סערת הפוסט באינסטגרם, ועזר לנבחרת של וילי רוטנשטיינר לעלות למקום השני בבית ו' של מוקדמות המונדיאל.

"זה מאוד מרגש, הישג חסר תקדים בשבילי", אמר זהבי בתגובה לשיא ששבר. "אני רוצה להודות לכל מי ששיחק איתי לאורך השנים, לכל מי שלקח חלק בכל השערים שלי. אנחנו לא עוצרים פה, ממשיכים. השיא של מוטל'ה זה משהו מדהים, הוא מפרגן לי ואני מודה לו על כך. לעבור אותו יהיה הישג וכבוד אדיר. זו אחת המטרות שלי, אבל אני מאושר שזה הגיע עם שלוש נקודות. שמרנו גם על שער נקי היום, וזה משמח מאוד.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בלתי ניתן לעצירה. זהבי/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

זהבי קרא לאוהדים למלא את האצטדיון בחיפה בשבת מול אוסטריה, במשחק שעשוי לחרוץ את גורל הקמפיין: "הולך להיות משחק מאוד קשה בשבת, אני מקווה שנקבל תמיכה. אפשר לעשות דברים גדולים ביחד".

מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר סיכם: "אני מברך את השחקנים כי קשה מאוד לשחק כאן. רציתי שנכבד אותם ונשחק בצורה מקצוענית, ועשינו את זה. התוצאה הזאת משקפת את המאמץ של השחקנים. עכשיו צריך לחשוב על המשחקים הקשים מול אוסטריה ודנמרק".

על ערן זהבי אמר רוטנשטיינר: "קשה מאוד להסביר את התופעה הזאת. הוא מנהיג אדיר ודמות חשובה מאוד לנבחרת. כולם רואים את האיכויות שיש לו מול השער. היו לו קשיים איתו במחצית כי הוא אמר לי, 'אל תוציא אותי, אני רוצה להבקיע עוד ועוד'. אמרתי לו שהוא כבר כבש כל כך הרבה שערים, אבל הוא כל כך מקצוען, אי אפשר אפילו לדמיין. הוא נותן למען הנבחרת".

רוטנשטיינר הוסיף לקראת המשחק מול אוסטריה: "פגשנו אותם בעבר, אני חושב שאוסטריה אחת הנבחרות הטובות שיש וראינו את זה ביורו. זה אתגר גדול לבחון את עצמנו ברמות האלה. המשחק הזה יראה מה הרמה האמיתית שלנו. אני חושב שנבחרת ישראל חזקה מאוד".

עוד בוואלה!

עקף את האווירון: ערן זהבי הפך למלך השערים הישראלי של כל הזמנים

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, ביברס נאתכו חוגגים. קובי אליהו
"הוא על אנושי". נאתכו עם זהבי/קובי אליהו

ביברס נאתכו אמר על זהבי: "זו תופעה. לא נעים להגיד, אבל הוא כבר נראה לי על אנושי. זה לא רק במשחקים, אנחנו רואים את זה גם באימונים. הרעב שלו בלתי נגמר. יש לו אהבה לא מוסברת להבקיע שערים. אני מאוד שמח בשבילו, אני משחק איתו כבר כמעט 20 שנה, ראיתי אותו מתפתח, משתנה, עושה את הקפיצת מדרגה, ואנחנו שמחים שיש לנו שחקן כזה. אנחנו מנסים להשתמש בו, ולשמחתי הוא כאן בשביל הנבחרת. הלוואי שיהיו לו עוד כמה שנים טובות כדי לחורר רשתות, וכל עוד זה עוזר לנבחרת, אנחנו איתו".

על אוסטריה: "זאת תהיה אופרה אחרת. אנחנו מכירים אותם, אבל בבית אנחנו באים לנצח. מקווה שהקהל יגיע בהמוניו וידחוף אותנו כמו במשחק הקודם נגדם. אנחנו צריכים את הקהל ורוצים אותו איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully