וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הדיווחים על מתיחות ביניהם: ג'ואל אמביד תומך בבן סימונס

הסנטר הגיב לדיווחים על סכסוך בינו לבין הסמול פורוורד המתנדנד וטען: "אל תשתמשו בשם שלי. אני מאוד אוהב לשחק איתו, ומקווה שיישאר". קאפלה האריך חוזה באטלנטה

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

בן סימונס נראה בדרך החוצה מפילדלפיה, אבל ג'ואל אמביד טוען: זה לא בגללי. הסנטר התייחס הערב (רביעי) לדיווחים על סכסוך בינו לבין סימונס, וטען שמדובר ב"שקרים".

בימים האחרונים גוברים הדיווחים על כך שסימונס לא מעוניין להמשיך בסיקסרס, וכך גם הקבוצה עצמה שמחפשת טרייד עבורו. לפי דיווח ב-USA Today, הסיקסרס היו צריכים לבחור באמביד או בסימונס על רקע המתיחות ביניהם, ש"הלכה והקצינה בתקופה האחרונה".

אמביד הגיב לכך בטוויטר וכתב: "תפסיקו להשתמש בשם שלי כדי לקדם אג'נדות של אנשים אחרים. אני אוהב ושונא דרמות, אבל מאוד אוהב לשחק עם בן. הסטטיסטיקה לא משקרת - הוא שחקן מדהים. לא סיימנו את העבודה יחד, וזה עליי. אני מקווה שהוא וכולם יישארו בקבוצה, כי אנחנו יודעים שאנחנו מספיק טובים".

שחקני פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד, בן סימונס, דני גרין. Alex Menendez, GettyImages
מתיחות? לא אם שואלים אותם. אמביד וסימונס/GettyImages, Alex Menendez

אמביד הוסיף ש"מנסיוני, התקשורת ממציאה המצאות לא פעם. אל תאמינו לזה", ואף ביקר את אוהדי פילדלפיה שקוראים לטרייד על סימונס: "אני לא שוכח איך לפני שנתיים אנשים בפילי רצו שיעשו טרייד עליי. השתקתי אותם. האוהדים האמיתיים לא עשו את זה, אבל היו כאלה שכן, והם רק גרמו לי לעבוד קשה יותר כדי להוכיח להם אחרת. אוהדי פילי, גם אתם צריכים להשתפר...".

לפי דיווחים, סימונס שוקל לא להופיע לפתיחת האימונים של הסיקסרס, ומעורר התעניינות בקרב מספר קבוצות ב-NBA, בראשן מינסוטה וגולדן סטייט.

עוד בוואלה!

בתמורה לסימונס: הציפייה המופרכת של פילדלפיה מסקרמנטו

לכתבה המלאה
קלינט קאפלה, שחקן אטלנטה הוקס. Kevin C. Cox, GettyImages
האריך את חוזהו באטלנטה. קלינט קאפלה/GettyImages, Kevin C. Cox

הסיקסרס הודחו בחצי גמר המזרח בידי אטלנטה הוקס, שאחד מכוכביה, קלינט קאפלה, האריך את חוזהו עד 2025. על פי תנאי ההסכם, הסנטר ירוויח 46 מיליון דולר בשנתיים האחרונות של אותו החוזה, ובסך הכל הוא ירוויח 82 מיליון דולר בארבע העונות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully