וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הפריפריה בליגת העל פנו לממשלה בבקשה לתקצוב כספי נוסף

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 12:29

ראש עיריית נוף הגליל שלח מכתב ליו"ר ועדת חינוך וספורט, גם בשמן של בני סכנין ועירוני קריית שמונה, והציע פתרון: "ככל שהעיר קטנה יותר, הסיוע צריך להיות גדול יותר"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט פנה הבוקר (רביעי) במכתב לח"כ שרן השכל, יו"ר ועדת חינוך וספורט בבקשה לקבל תקצוב כספי נוסף ממשרדה, עבור קבוצות הפריפריה בליגת העל - הפועל נוף הגליל, בני סכנין ועירוני קריית שמונה, כך שיוכלו להשתלב בצורה טובה יותר בליגה הבכירה. במכתב כיתב פלוט גם את שר התרבות והספורט חילי טרופר, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ויו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון, בין השאר.

רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל. אודי ציטיאט
רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל/אודי ציטיאט

"מדי שנה קבוצות הפריפריה שמצליחות לעלות, לרוב נושרות בתום עונה אחת כיוון בשל היעדר יכולת הכלכלית לתקוע יתד בליגה הבכירה, כיוון שהמעמסה הכלכלית נופלת על הרשויות, שגם כך מתקשות לתפקד, בטח ובטח בתקופה כזו", הסביר פלוט.

ראש עיריית נוף הגליל המשיך: "המנהלת מחלקת את תקציבה באופן שווה בין הקבוצות, אך ישנן קבוצות חזקות ואילו בקבוצות הפריפריליות אני סבור כי על משרדי הממשלה לתת להן תמיכה נוספת. כרשות, השקענו תקציבים רבים לטובת מתקנים ראויים ומותאמים לליגת העל. אני רואה את ההשקעה כהשקעה לטווח ארוך ואני מוקיר על המיתוג והפרסום שמקבלת העיר כתוצאה מהיותנו בליגת העל. בפנייתי זו איני רק מעלה בעיה, אלא מציע גם פתרון. אני פונה למשרד הספורט ולמשרד הנגב והגליל בקריאה לסייע בתקציב נוסף לפי גודל העיר ומיקומה - ככל שהעיר קטנה יותר הסיוע צריך להיות גדול יותר".

מכתב זה נכתב גם בשמם של ראש עיריית קריית שמונה, מר אביחי שטרן, וראש עיריית סחנין, ד"ר ספואת אבו ריא, אשר שותפים גם הם לתחושותיי אלה. לאור האמור, אני פונה ומבקש לכנס את ועדת החינוך והספורט בראשותך ולערוך דיון מעמיק בנושא שנוגע לקבוצות שמשחקות בליגת העל ונמצאות בפריפריה, אשר מגיעה גם להן הזדמנות שווה לשחק בליגה הבכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully