וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן נפרד מברצלונה: "נתתי הכול, אני עוזב בעצב"

החלוץ שעבר לאתלטיקו מדריד העלה פוסט פרידה: " גאה שהשתייכתי למועדון הזה". וגם: החלוץ שכמעט חבר לזהבי ובסופו של דבר הצטרף לברצלונה. פאטי קיבל את החולצה מספר 10

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

חלון ההעברות של קיץ 2021 נסגר הלילה (בין שלישי לרביעי) וקיליאן אמבפה לא עבר קבוצה, אבל צרפתי בכיר אחר כן: אנטואן גריזמן נשלח על ידי ברצלונה בחזרה לאתלטיקו מדריד, ב"משחק כסאות" משולש שבו סאול ניגס הושאל מאלופת ספרד לצ'לסי ולוק דה יונג הצטרף לקטאלנים מסביליה. דקות ספורות לתום המועד עוד היה חשש כי העסקאות לא יושלמו, אך ממש ב-23:59 שעון ספרד נשלחו המסמכים שאושרו על ידי הליגה המקומית רק בשעות הקטנות של הלילה.

"אני נפרד מכם בתודות על האהבה שנתתם לי", אמר גריזמן לאחר העזיבה. "נתתי הכל בשביל החולצה, הייתי מעורב רגשית במועדון הגדול הזה ואני עוזב עצוב על כך שלא זכיתי ליהנות יותר מהנוכחות שלכם ביציעים, אבל גם גאה שהשתייכתי אליכם. ויסקה בארסה!".

למעשה, הנהלת ברצלונה רצתה לאורך כל החלון להיפטר מגריזמן המאכזב, בייחוד לאור השכר העצום שלו - כ-35 מיליון יורו לעונה, על אף שההצהרות בפומבי, כולל של המאמן רונאלד קומאן, סתרו זאת וטענו כי הצרפתי הוא שחקן חשוב בקבוצה.

גריזמן נפרד מברצלונה

בכך סגר החלוץ קדנציה בת שנתיים בקטלוניה, שבמהלכן המניה שלו צנחה משמעותית ובמשחקו האחרון אף ספג שריקות בוז מהאוהדים בקאמפ נואו. גריזמן, שברצלונה שילמה עליו 120 מיליון יורו ב-2019, נמכר בחזרה לקבוצה שממנה הגיע תמורת כשליש מהסכום הנ"ל (10 מיליון יורו על ההשאלה ועוד 40 מיליון עבור רכישתו בקיץ הבא) וכעת הוא יקווה לשחזר את היכולת שהציג בפרק הקודם שלו תחת דייגו סימאונה.

גם עיתוני קטלוניה נפרדו מהחלוץ, שרשם 102 הופעות בקבוצה ובהן רשם 35 שערים ו-16 בישולים בכל המסגרות. "גריזמן לאתלטיקו", הייתה הכותרת הדי רשמית ב"מונדו דפורטיבו", בעוד בשער ה"ספורט" פשוט מסרו לצרפתי "ביי ביי!". במולדתו של השחקן, אגב, ראו את המהלך בעין יפה ונכון להבוקר, בסקר שנערך ב"ל'אקיפ" 83% מהמצביעים חשבו שהחזרה למדריד טובה עבור גריזמן.

במקומו, כאמור, קומאן קיבל את ה-'9' שביקש במיוחד לאור היכרותו עם לוק דה יונג מימיו כמאמן נבחרת הולנד. מי שרק לאחרונה הוזכר כמועמד לחזק את פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי, הקבוצה שבה דה יונג כיכב במשך חמש עונות והפך לסמל, יגיע כעת לחוליית התקפה שכוללת את ממפיס דפאי, אנסו פאטי, סרחיו אגוארו שיחזור מפציעה רק בחודש הבא, עוסמאן דמבלה ומרטין בריית'ווייט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

החלוץ הצעיר אנסו פאטי, שמחלים לאט לאט מפציעה ארוכה, קיבל את מספר החולצה הכי מחייב במועדון - מספר 10 שהיה שייך לליאונל מסי, שעבר לפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully