וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפות עסקית: 20 אחוז מקניקובסקי ומקארצב יישארו אצל נתניה ומכבי תל אביב

1.9.2021 / 8:10

השתיים יקבלו 20 אחוז ממכירה עתידית של הקשרים, ישמרו על אינטרסים משותפים וגם ישפרו את הקשר ביניהן שהתחזק אחרי העסקה. השחקנים לא קיבלו סעיפי שחרור, ההבטחה שקיבל קארצב וההחלטה של קניקובסקי ברגע האחרון. כל הפרטים על הטרייד הגדול של הקיץ

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב ומכבי נתניה החליפו שחקנים, אבל כל אחת מהן תרצה שהשחקן ששיחררה יצליח כי היא תצא נשכרת מכך. מכבי תל אביב ומכבי נתניה החליטו במסגרת עסקת הטרייד בין גבי קניקובסקי לעדן קארצב להשאיר ברשותן 20 אחוז מהכרטיס של השחקן שעזב כדי להיות שותפות במה שיקרה איתם. מכבי תל אביב השאירה לעצמה 20 אחוז ממכירה עתידית של קארצב ומכבי נתניה תקבל 20 אחוז ממגירה עתידית של קניקובסקי. כך ישמרו המועדונים על אינטרסים משותפים ועל הדרך גם ישמרו על קשר טוב שהתחזק אחרי העסקה שבמסגרתה יושאל פארפה גיאגון לעונה בסיומה הוא ישוב למכבי תל אביב בלי שמכבי נתניה יכולה לרכוש אותו.

גם מכבי נתניה וגם מכבי תל אביב לא הכניסו להסכמי השכר של שני הישראלים סעיפי שחרור לחו"ל. במכבי נתניה התעקשו על הסכם לארבע שנים מול קארצב ששיחק בילדותו בקבוצה, ומשוכנעים שהוא יצליח לממש את הפוטנציאל הגדול שיש בו. קארצב היה זה שבא וביקש לעזוב את מכבי תל אביב כשזו החתימה את עדן שמיר. הוא ראה שבמכבי תל אביב לא מייעדים לו משבצת מרכזית ולכן בחר לא להילחם על מקומו, אלא לעזוב. הוא כבר שוחח עם ריימונד אטפלד שהבטיח לו לשחק את הקשר האחורי מספר 6, זה ששיחק דן גלזר כשהיה במכבי נתניה.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אמור היה להאריך חוזה במכבי נתניה, בסוף הוא במכבי תל אביב. קניקובסקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רק לפני מספר ימים היה אמור קניקובסקי לחתום על חוזה לשלוש שנים במכבי נתניה. הקשר כבר קבע פגישה ליום חמישי שעבר בשעות הבוקר כדי לחתום, אך ברגע האחרון הוא ביקש לעבור למכבי תל אביב.

אם היה חותם על חוזה חדש במכבי נתניה היה לו בשורותיה סעיף שחרור לאירופה בגובה של 1.75 מיליון יורו. בקבוצה משוכנעים שעשו עסקה אדירה מכיוון שהם קיבלו גם את קארצב אותו הם מחשיבים לשחקן אירופאי לחלוטין, גם את פארפה גיאגון בהשאלה וגם 500 אלף יורו.

"שמח לחזור הביתה", אמר קניקובסקי לאחר החתימה. "זו תחושה מטורפת, היה קיץ לא פשוט ואני שמח להיות פה. אני מאמין שהכול יסתדר לטובה וזה שאני פה אומר את הכול. אני במכבי תל אביב ואני צריך לזכות בתארים, זה המקום הכי טוב לעשות את זה. מלחיץ שקבוצה רוצה ללכת על כל התארים, אבל שחקן ברמה הזו צריך לחוות את הלחץ הזה. ה-DNA שלי זה לתת את הכול על המגרש ואני חושב שאני במקום טוב. אני מתרגש לראות את האוהדים ומת לעלות על הדשא".

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם אנדריאס יאניוטיס על התרת חוזהו. בנוסף הודיעה הקבוצה על הארכת הסכם החסות עם קופל גרופ בשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully