וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב: "ציציפאס תמיד עושה את זה ועכשיו שחקנים מבינים את זה"

הגרמני ביקר את המדורג 3 בעולם: "במשחק נגדי הוא נעלם, אני רואה את אבא שלו מסמס ופתאום הוא חזר עם טקטיקה שונה לחלוטין"

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

סשה זברב נראה טוב מאוד אתמול (שלישי) וניצח 4:6, 5:7, 2:6 את סם קוורי בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית. אחרי המשחק שלו, הגרמני לא פספס הזדמנות ללכלך מעט על הצ'ילבה שלו סטפנוס ציציפאס בעקבות אירועי המשחק שלו מול אנדי מארי. זברב התלונן בחצי הגמר בסינסינטי על כך שהיווני לוקח הפסקות ארוכות כדי לקבל הוראות מאבא שלו וחזר על הדברים שוב.

סשה זברב טניסאי גרמני. Al Bello, GettyImages
שוב נכנס בציציפאס. זברב/GettyImages, Al Bello

"הופתעתי שאף אחד לא שאל אותי על זה כבר בסינסינטי", אמר הגרמני, "כי הייתי עונה בצורה כנה ואמיתית. במשחק מולי הוא פתאום נעלם ל-10 דקות. אבא שלו כותב בטלפון משהו. הוא חוזר ופתאום טקטיקת המשחק שלו שונה לחלוטין ממה שהייתה. זה לא רק אני, כולם ראו את זה. כל תכנית המשחק השתנתה. חשבתי שאו שזה איזשהו מקום קסום שהוא הולך אליו או שיש לו סוג של תקשורת שם. אבל אני לא רוצה להביע חוסר כבוד כלפיו. הוא שחקן נהדר ומקום שלישי בעולם מסיבה כלשהי. הוא זוכה בטורנירים ומשחק טניס נהדר.

"אבל אני כן מאמין, כמו שאנדי מארי אמר, שיש סוג של כבוד מסוים שכל השחקנים צריכים שיהיה ביניהם. יכול להיות שהוא באמת הולך תמיד לשירותים, אבל זה קורה יותר מדי, הייתי אומר. זה כל הזמן קורה איתו, בכל משחק, זה לא נורמלי. זה קרה איתי ברולאן גארוס ואז נגד דג'וקוביץ' בגמר שם. אני חושב שזה קרה לקראינוביץ' בהמבורג ונגדי בסינסינטי זה היה מגוחך. השחקנים סוף סוף מבינים את זה.

"אני לא חושב שהוא צריך לעשות את זה כל פעם כי הוא מקום שלישי בעולם, הוא אחד הטובים בעולם. הדברים האלה קורים בטורנירי נוער, בפיוצ'רים ואולי בצ'לנג'רים, אבל לא כשאתה בטופ העולמי. אסור לך לעשות את זה, זה חוק בלתי כתוב בין השחקנים. אמרתי את זה לפני כן. כן, אני הייתי שובר מחבטים, משתגע וכל זה, אבל בדבר אחד אני גאה: אני מנצח ומפסיד במשחקי טניס במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully