וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא מעוניינת בגד עמוס, איתמר ישראלי יחליפו בסכנין?

31.8.2021 / 20:49

הירוקים פנו בניסיון לצרפו. בקבוצה מהמגזר מסרבים לשחררו כרגע, אך גיששו עם השוער שצפוי לעזוב את מכבי חיפה ונמצא גם כן ברשימות של הקבוצה מהלאומית

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

הפועל כפר סבא פנתה לבני סכנין וביררה האם תוכל לצרף את שוערה המחליף, גד עמוס.

עמוס בן ה-32, שנחשב לאחד מהשוערים המוערכים ביותר בליגת המשנה ווזכה לשחק גם בליגת העל מספר פעמים כשוער עירוני קרית שמונה בעונות 2017/18 ו-2018/19, הגיע הקיץ לבני סכנין ממכבי אחי נצרת במטרה להיאבק עם מחמוד קנדיל על אפודת השוער הראשון, אך הפנייה שהגיעה עתה מהפועל כפר סבא, שרוצה לשוב לליגת העל בתום העונה, עשויה לטרוף את הקלפים.

גד עמוס שוער מכבי אחי נצרת. מאור אלקסלסי
בדרך חזרה לליגה הלאומית? גד עמוס/מאור אלקסלסי

בשלב זה בבני סכנין סירבו לשחררו, אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שבהפועל כפר סבא יעשו ניסיון נוסף. יתרה מכך, מתברר שבבני סכנין כבר בודקים חלופות למקרה שעמוס יעזוב וגיששו עם גורמים במכבי חיפה בנוגע לאפשרות שאיתמר שראלי יגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער מכבי חיפה איתמר ישראלי. מאור אלקסלסי
גם הוא ברשימות של האקסית. איתמר ישראלי/מאור אלקסלסי

כידוע, ישראלי התבשר על ידי מכבי חיפה שהוא לא בתוכניות לאחר החתמת רועי משפתי ובמכבי בחיפה הבהירו שההחלטה היא של ישראלי ושהם יעניקו לו את השחרור אם יבקש לעבור לבני סכנין. אגב, בישראלי מתעניינת גם הפועל כפר סבא בעצצמה, הקבוצה שהוא היה השוער שלה בעונה שעברה ובמועדון ישמחו להחזירו אם לא יצליחו לצרף את גד עמוס. את ישראלי גם הפועל רמת השרון מקווה לצרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully