וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוונת לאליפות: ניקיטה רוקאביציה אמור לחתום ברביעי בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 17:25

חלוץ מכבי חיפה עד העונה החולפת צפוי להצטרף אל האדומים ולחתום לעונה אחת תמורת 280 אלף יורו ובונוסים נוספים. החלוץ, שנחשב לישראלי, יחתום אוטומטית לעונה נוספת אם ישחק ב-70% מהמשחקים. תומר יוספי חתם לארבע שנים נוספות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

ניקיטה רוקאביציה צפוי לחתום מחר (רביעי) בהפועל באר שבע אחרי שסיכם עקרונית מול אלונה ברקת על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, שתיקבע על פי כמות משחקים בהם יעמוד החלוץ בעונה הקרובה.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
קרוב להפועל באר שבע. רוקאביציה/מאור אלקסלסי

רוקאביציה הודיע להפועל באר שבע כי החליט להישאר בישראל ולזנוח את החלומות שלו לשחק במדינה אחרת. זה נתן את האות להתקדם היום ולסכם עקרונית על החוזה. בהפועל באר שבע כבר סגרו עם רוקאביציה באמצע החודש, אך השחקן בחר לא לקבל בסופו של דבר את ההצעה ולכן חיכו בהפועל באר שבע הפעם לכך שהוא יהיה שלם עם רצונו לשחק בישראל וגם עתה עדיין זהירים במועדון וטוענים כי על סמך הניסיון שעברו איתו, שום דבר לא סגור עד שהחלוץ חותם על החוזה.

רוקאביציה יחתום על חוזה בגובה של 280 אלף יורו נטו ויזכה לבונוסים על הישגים. אם ישחק ב-70 אחוז מהמשחקים, חוזהו יחודש לעונה נוספת. הוא יחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה שכולל את איתי שכטר ושגיב יחזקאל ואיתו מקווים בהפועל באר שבע תהיה קבוצה שתתמודד עד הסוף על האליפות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תומר יוספי הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"מודה על האמון שניתן בי". יוספי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

כבר היום הודיעה הפועל באר שבע על הארכת חוזהו של תומר יוספי. הקשר בן ה-22 חתם לארבע שנים נוספות בקבוצה ואמר: "בשעה טובה ומוצלחת אני שמח לחתום על חוזה ל-4 שנים נוספות בקבוצת הבית שלי, מועדון הכדורגל הפועל באר שבע. אני רוצה להודות על האמון שקיבלתי מהמועדון ומבטיח להשקיע את כל כולי על המגרש בכדי לסייע למועדון היקר לליבי להילחם על כל התארים האפשריים".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אני מברכת את תומר ומאחלת לו המשך הצלחה מרובה איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully