וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: "בזוס טס לחלל בחצי מהזמן שציציפאס צריך לשירותים", אחיו של היווני: "הביתה"

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 16:37

הטניסאי הבריטי ממשיך לזעום על העיכובים של היווני. פטרוס ציציפאס תייג את מארי בסטורי עם אימוג'י של בית

תקציר: דניל מדבדב - ריילי אופלקה 4:6, 3:6/ספורט1

אנדי מארי עדיין לא נגרע מההפסקות שלקח סטפנוס ציציפאס במהלך המשחק ביניהם הלילה (בין שני לשלישי). הבריטי הפסיד 2:6, 7:6 (7), 3:6, 6:3, 6:4 למדורג שלישי בתום מותחן שארך 4:44 שעות.

היום מארי צייץ: "עובדת היום. לוקח לסטפנוס ציציפאס פי שניים זמן ללכת לשירותים ממה שלוקח לג'ף בזוס לטוס לחלל. מעניין". הבריטי גם הוסיף אימוג'י של שירותים ושל חללית.

אנדי מארי טניסאי בריטי עם ג'ף ארמסטרונג משקיף. Elsa, GettyImages
מארי מתווכח עם המשקיף/GettyImages, Elsa
הסטורי של פטרוס ציציפאס, אחיו של סטפנוס, על אנדי מארי. מתוך טוויטר, צילום מסך
הסטורי של פטרוס ציציפאס/צילום מסך, מתוך טוויטר

גם במהלך המשחק מארי לא הפסיק לזעום ולדבר עם המשקיף. "השירותים ממש כאן קרובים, מה הוא עושה שם?" שאל את ג'רי ארמסטרונג, "מעולם לא לקח לי כל כך הרבה זמן בשירותים, מעולם". בנוסף, מארי הרבה לדבר עם התא שלו ולהגיד "זה רמאות, הוא רמאי" כשהוא גם מוסיף מדי פעם קללה עסיסית. בהפסקת המשחקונים לפני שציציפאס הגיש למשחק ב-4:5 במערכה החמישית, מארי אמר לשופט הכיסא בהומור: "טוב, אני רוצה לקרוא לרופא, אני צריך טיפול".

יש לציין שמוקדם יותר החודש סשה זברב גם בא בטענות להפסקות הארוכות של ציציפאס ואף טען שהוא לוקח את הטלפון שלו איתו כדי לקבל הוראות מהמאמן שלו. גם דניל מדבדב, פיליפ קראינוביץ', פליקס אוז'ה עליאסים ואוגו הומבר העבירו על כך ביקורת.

מי ששלח עקיצה לעבר מארי הוא פטרוס ציציפאס, אחיו של סטפנוס, שהוא גם שחקן טניס. פטרוס העלה תמונה לסטורי שלו עם תוצאת המשחק, תייג את אנדי מארי וליד זה אימוג'י של בית. הגולשים בטוויטר צחקו על פטרוס וכתבו: "עוד אחד מדבר. אם לא אחיו שמסדר לו כרטיסים חופשיים לטורנירים, הוא היה הומלס". עוד אחד כתב: "מדבר הרבה יחסית לאחד שגונב כרטיסים חופשיים לטורנירים כמחיה". פטרוס הגיב: "אני מקבל אותם, לא גונב אותם". צייצן נוסף כתב: "משהו לא בסדר עם המשפחה הזאת", אז פטרוס כתב לו: "כולם שונים". לאחר מכן פטרוס צייץ: "טוויטר כל כך משעשע, אני לא יכול" ו"לא מקום בו מלך של כרטיסים חופשיים לטורנירים כמוני יכול להיות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully