וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה נוחה לנבחרת במוקדמות המונדובאסקט: תפגוש את גרמניה ופולין

בדרך להופעה ראשונה מאז 1986 באליפות העולם? הנבחרת הוגרלה לבית ד' לקראת המוקדמות לטורניר שייערך ב-2023. גם אסטוניה בבית

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הגרלה נוחה לישראל במוקדמות מונדובאסקט 2023: הנבחרת תתמודד בבית ד' עם גרמניה, פולין ואסטוניה, בתקווה לעלות לאליפות העולם לראשונה מאז 1986, ובפעם השלישית אי פעם.

האליפות תיערך באינדונזיה, פיליפינים ויפן בקיץ 2023. שלוש הראשונות בבית יעלו לשלב הבתים השני ויצטרפו לשלוש הראשונות מהבית שכולל את קרואטיה, פינלנד, סלובניה ושבדיה. הנבחרת תנסה להיות אחת מ-12 נבחרות אירופאיות שתעפלנה לאליפות העולם.

ישראל פגשה את גרמניה, המדורגת הבכירה בבית, בשלב הבתים השני במוקדמות מונדובאסקט 2019, הפסידה בדרמה גדולה בחוץ וניצחה בדרייב אין. את פולין פגשה במוקדמות יורובאסקט 2021 וניצחה פעמיים ואת אסטוניה במוקדמות מונדובאסקט 2019, ניצחה בישראל אך הובסה בטאלין בבושת פנים. ישראל תפגוש את פולין גם באליפות אירופה בקיץ הבא.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל תמיר בלאט, ים מדר. FIBA, אתר רשמי
בדרך למונדובאסקט? מדר, בלאט וגולן גוט/אתר רשמי, FIBA

המשחקים של שלב הבתים הראשון ייערכו בשלושה חלונות בנובמבר 2021, פברואר 2022, ויוני 2022. אם תעפיל לשלב הבתים השני המשחקים ייערכו באוגוסט 2022, לפני יורובאסקט 2022, נובמבר 2022 ופברואר 2023.

עמוס פרישמן, יו"ר הועדה המקצועית באיגוד, הגיב להגרלה: "המטרה הראשונה שלנו מרגע זה, היא לסיים בין שלוש הראשונות בבית המוקדם, כדי לעבור לבית השני ועם כמה שיותר ניצחונות. יש לנו נבחרת טובה וכמובן שהמטרה הסופית היא לנסות להגיע לגביע העולם 2023, אבל הדרך לשם ארוכה, כשהופעם במהלך המוקדמות מצפה לנו גם אליפות אירופה בקיץ הבא. אנחנו נדאג שנבחרת ישראל תקבל את התנאים הטובים ביותר להצליח ואני מאמין בדור השחקנים הנוכחי שיוכל להביא אותנו להישגים בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully