וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של מסי - משחק הליגה הצרפתית הכי נצפה אי פעם בספרד

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 11:05

עוד לא כבש וכבר שובר שיאים: על פי הנתונים שפורסמו, למעלה מ-6 מיליון ספרדים צפו ב-0:2 על ריימס. הרייטינג הממוצע? גדול פי ארבעה ממשחקה של ברצלונה

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

ליאונל מסי ערך בראשון האחרון את הופעת הבכורה ההיסטורית שלו במדי פריז סן ז'רמן, שגברה 0:2 על ריימס. מבלי שהוא כבש, בישל או אפילו פתח בהרכב במדים החדשים, מסי כבר חתום על שיא אחד יוצא דופן. על פי הנתונים שפורסמו, לא פחות מ-6,734,000 אנשים בספרד צפו במשחק, ובכך הפך המפגש למשחק הליגה הצרפתית הנצפה ביותר אי פעם בספרד. בממוצע, בכל רגע נתון צפו במשחק כ-2 מיליון אנשים. לשם השוואה, משחק הליגה של ברצלונה נגד חטאפה, שנערך שעות בודדות קודם לכן, משך 591,000 צופים בלבד בספרד.


יש לציין כי חברו של מסי לשעבר בברצלונה, ג'רארד פיקה, רכש את זכויות השידור של הליגה הצרפתית בספרד באמצעות החברה שלו, "קוסמוס הולדינג". ומה בנוגע למספר הצופים בצרפת? על פי ה"לאקיפ" המקומי, למעלה מ-10.5 מיליון צרפתים צפו במשחק הבכורה של מסי.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
כבר שובר שיאים. ליאונל מסי עם אידריסה גיי/רויטרס

כזכור, מסי החל את המשחק על הספסל ונכנס במקום ניימאר רק בדקה ה-66, כאשר קבוצת הכוכבים הוליכה 0:2 בזכות צמד של קיליאן אמבפה. הכוכב החדש בעיר האורות זכה לתשואות מיושבי האצטדיון בריימס, וסייע לקבוצתו לשמור על התוצאה בדרך לניצחון ליגה רביעי ברציפות מפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully