וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי נחת בישראל ויצטרף לאימוני נוף הגליל: "שמח שהגעתי, לא מכיר את הקבוצה"

31.8.2021 / 10:25

הבלם הברזילאי ששהה בבידוד באוסטריה יצטרף מיידית לקבוצה. הוכנבוים לא מודאג אחרי ה-0:0 עם הפועל ירושלים: "יש לנו כישרון בחלק הקדמי"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל פתחה אמש (שני) עונה בליגת העל עם 0:0 נגד הפועל ירושלים, בקרב העולות הטריות. בנוף הגליל ציפו לפתיחה מעודדת יותר וקיוו בייחוד בבית, לקחת את כל שלוש הנקודות, אך נאלצו להסתפק באחת בלבד.

בצוות המקצועי מאמינים שאחרי פגרת הנבחרת ועם הצטרפותם בחזרה לסגל של ויקי כחלון ועודד צ'וקול שנמצאים בבידוד בשל הקורונה, יחד עם כניסה לכושר של קיזיטו וחזרתם לפעילות של המגן אלי בלילתי ו-והיב חביבאללה, הקבוצה תיראה טוב יותר.

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
אופטימי. הוכנבוים/ברני ארדוב

מי שנחת הלילה בישראל הוא הבלם הברזילאי גוטיירס 'גוטי' טומלין, שחתם בקבוצה ושהה בשבועיים האחרונים בבידוד באוסטריה. גוטי יוכל להצטרף באופן מיידי לאימוני הקבוצה והמאמן ירון הוכנבוים בונה עליו רבות בכל הנוגע למשחק ההגנה של הקבוצה. הוכנבוים לא מודאג מהעובדה שקבוצתו לא כבשה בשני המשחקים האחרונים ואמר אמש בסיום המשחק: "חוץ משני המשחקים האחרונים, כבשנו בכל המשחקים, יש לנו שחקנים טובים ומוכשרים בחלק הקדמי וגם קיזיטו הצטרף אלינו וגם הוא יוסיף לנו מאוד".

גוטי אמר היום: "שמח שהגעתי לכאן, לא מכיר את הקבוצה, אבל הבנתי שמדובר בקבוצה קטנה שהמטרה שלה היא להישאר בליגה, מקווה שנעמוד במשימה".

בקבוצה ממשיכים לחפש קשר ישראלי נוסף לחיזוק חוליית הקישור, כאשר בר כהן שהיה מועמד להצטרף וכבר נראה היה שירד מהפרק, עשוי להגיע בכל זאת אם ישוחרר ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully