וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נסיונות למצוא קבוצה לאקולטסה. לופס מרשים באימונים

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 6:47

באר שבע רוצה לשמור את האופציה לצירוף חלוץ זר במידה שרוקאביציה לא ירצה להגיע. בצוות מאמינים שלופס ישדרג את עמדת המגן, ומקווים ששחקני הנבחרת יחזרו בריאים

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע מנסה למצוא קבוצה לאלטון אקולטסה כדי שתהיה לה האופציה לצירוף חלוץ זר במידה שניקיטה רוקאביציה לא ירצה להגיע. נכון לאתמול (שני) לא נרשמה התקדמות מול רוקאביציה והדברים תלויים בו. במידה שיודיע להפועל באר שבע שהוא רוצה להצטרף, אלונה ברקת תשקול זאת בחיוב. בכל הקשור לאקולטסה, מרבית הליגות סוגרות את חלון ההעברות כבר הלילה, כך שיהיה קשה למצוא לו קבוצה בזמן כל כך קצר. יחד עם זה תמיד קיימת אופציה להעביר אותו לקבוצה אחרת בישראל כי החלון כאן פתוח עד ה-14 בספטמבר.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
יעבור לקבוצה בישראל? אקולטסה/דני מרון
הלדר לופס שחקן א.א.ק אתונה. Geert van Erven, GettyImages
שדרוג. לופס/GettyImages, Geert van Erven

בקבוצה מאוד מרוצים מהיכולת של המגן השמאלי הלדר לופס שכבר התאמן ביום שבת עם הקבוצה והציג יכולת גבוהה אחרי שהגיע מא.א.ק אתונה. המאמן רוני לוי משוכנע שהעמדה הזו תשתדרג ושלופס ייתן לקבוצה עוד כוח כדי להיות חלק מחבורת הצמרת בעונה הקרובה.

בקבוצה מקווים ששחקני הפועל באר שבע שהצטרפו למסע הנבחרת יחזרו בריאים. בעיקר מדובר בבלם איתן טיבי שעשוי לשחק שלושה משחקים בשישה ימים ובחאתם עבד אלחמיד שיצא עם הנבחרת למרות שהוא לא כשיר במאה אחוז ובהפועל באר שבע יקוו שהוא יחזור בריא לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully