וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה בשמאל, מהירות ורעב להצליח. מכבי תל אביב תחתים את ברנדלי קוואס עד מחר

31.8.2021 / 6:30

הצהובים משוכנעים שקוואס יהיה תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי שסובל מהיעדר יצירתיות. למרות הפניות: מכבי תל אביב מתכוונת להשאיר לעונה הקרובה את שחר פיבן, עידו שחר ורונן חנציס

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

במכבי תל אביב מעריכים שהערב (שלישי) או לכל המאוחר מחר יחתום שחקן הכנף ההולנדי ברנדלי קוואס בשורות הקבוצה. מכבי תל אביב החליטה ללכת על קוואס מבין כמה שחקנים שהיו ברשימות שלה בשל רגלו השמאלית החזקה, המהירות שלו, הבעיטות החופשיות המרשימות, האהבה שלו לבשל שערים והאמונה כי הוא מגיע מאוד רעב להצליח. במועדון משוכנעים שקוואס יהיה תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי שסובל מהיעדר יצירתיות למן פתיחת המשחקים באירופה כאשר שלשום מול בני סכנין זה בלט במיוחד.

ברנדלי קובאס במדי הראקלס. Soccrates Images, GettyImages
החלק ההתקפי של הצהובים זקוק לרוח חדשה. קוואס/GettyImages, Soccrates Images

קוואס, הולנדי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-29, מצידו רוצה לפזול שוב לכדורגל האירופאי וההצעה הכספית הגבוהה שקיבל ממכבי תל אביב לצד העובדה שמכבי תל אביב תשחק בקונפרנס ליג, שיכנעו אותו להצטרף. במכבי תל אביב ישלימו היום את הבדיקות הרפואיות של קוואס ולאחריהן הוא יחתום על החוזה. גם העובדה שמאמן הקבוצה פטריק ואן לוון הוא הולנדי הוסיפה להחלטה שלו להגיע לישראל.

עוד בוואלה!

מצאה שחקן כנף: מכבי תל אביב מצרפת את ברנדלי קוואס

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב רונן חנציס. ברני ארדוב
רוצים להשאירו בסגל. חנציס/ברני ארדוב

בעניין אחר, על אף פניות רבות מקבוצות שונות בליגת העל, במכבי תל אביב מתכוונים להשאיר לעונה הקרובה את שחר פיבן, עידו שחר ורונן חנציס. כל השלושה מבוקשים להשאלה בקבוצות בליגת העל, כפי שמכבי תל אביב השאילה את נדב נידם לעירוני קרית שמונה, אבל מכבי תל אביב רוצה להשאיר אותם בסגל שלה. דור תורג'מן הצעיר עשוי לעבור בהשאלה לבית"ר תל אביב בת ים, אלא אם יוחלט ברגע האחרון להשאיר גם אותו בסגל לאור היכולת הטובה שלו באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully