וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: ישראל בדרג השישי בהגרלת מוקדמות אליפות העולם בכדורסל

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 0:18

הנבחרת תנסה להעפיל לאליפות העולם 2023 שתיערך בפיליפינים, אינדונזיה ויפן . תפגוש בשלב הראשון נבחרת אחת מבין איטליה, ליטא, יוון וגרמניה

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

נבחרת ישראל תוגרל מחר (שלישי, 13:00) לסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות העולם 2023 שייערכו בפיליפינים, אינדונזיה ויפן. הנבחרת הוגרלה לדרג מספר 6 בהגרלה ותנסה להיות אחת מ-12 נבחרות אירופאיות שתעפלנה לאליפות העולם.

ההגרלה תחלק את המוקדמות לשמונה בתים בני ארבע נבחרות כל בית. ששת המשחקים ייערכו על גבי שלושה חלונות בנובמבר 2021, פברואר 2022 ויוני 2022. שלוש הראשונות תעפלנה לשלב הבתים השני, כשכל נבחרת גוררת את התוצאות שלה מהשלב הראשון לשלב השני, ובו ישוחקו שישה משחקים נוספים נגד נציגות הבית המקביל בחלונות שייערכו באוגוסט 2022, בנובמבר 2022 ובפברואר 2023. שלוש הראשונות בשלב הבתים השני תעפלנה לאליפות העולם.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל תמיר בלאט, ים מדר. FIBA, אתר רשמי
הדרך לאליפות העולם 2023 מתחילה. מדר ובלאט/אתר רשמי, FIBA

שיטת ההגרלה קובעת כי המדורגות בדרג השישי תפגושנה נציגה אחת מהדרג השני, נציגה אחת מהדרג השלישי ונציגה אחת מהדרג השביעי, ואילו נציגות הדרג הראשון יוגרלו עם נציגות הדרג הרביעי, החמישי והשמיני.

המשמעות היא כי ישראל תפגוש נבחרת אחת מהדרג השני שכולל את איטליה, ליטא, יוון, וגרמניה, נבחרת נוספת מהדרג השלישי שכולל את צ'כיה, פולין, רוסיה וטורקיה ונציגה אחרונה מהדרג השביעי שכולל את איסלנד, אסטוניה, בולגריה ובלארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully