וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "זה לא מובן מאליו שכולם סיימו את המשחק על הרגליים"

מאמן נוף הגליל מרוצה ה-0:0 מול הפועל ירושלים במחזור הפתיחה לאור ההרכב החסר עמו הגיע קבוצתו. אריה: "היינו פזיזים"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

מפגש העולות החדשות לליגת העל, שנעל את מחזור הפתיחה לא בדיוק סיפק כדורגל גדול. הפועל נוף הגליל נפרדה הערב (שני) ב-0:0 מהפועל ירושלים, כאשר שתי הקבוצות הציגו יכולת לא גבוהה בלשון המעטה והתקשו גם להגיע למצבים מסוכנים ליד השער. המארחת הגיעה בסגל חסר, כאשר מספר שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה, אך הקבוצה של זיו אריה לא הצליחה לנצל זאת כשגם היא סבלה מסגל חסר.

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
הוכנבוים/ברני ארדוב

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים: "אנחנו מכירים את הפועל ירושלים שנים והם תמיד משחקים אצלנו שונה, אבל זה בסדר. הייתה כאן המון פיזיות והרבה פחות כדורגל, לא כלכך אהבתי את מה שראתי היום. שיחקנו הרבה יותר טוב בגביע הטוטו ואני מצפה מהקבוצה שלי לכדורגל יותר איכותי, אפילו שהיו לנו מצבים להבקיע".

המאמן המשיך: "חסרים לנו מספר שחקנים, גם כאלה שהם אמורים להיות השחקנים הכי טובים בקבוצה, אז אני מצפה שנשתפר. יש לנו גם מספר שחקנים שרק חזרו לאימונים לפני שבוע ולכן אני מצפה לאיכות יותר גבוהה, אבל לפחות במשחק ההגנה הגבנו כמו שצריך למה שקרה וסיימנו את המסיבה של הפועל ירושלים - והם עשו לנו מסיבה. זה לא מובן מאליו שכולם סיימו את המשחק על הרגליים, כי יש כאן שחקנים שלא היו כשירים לכל אורך תקופת ההכנה".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0 מאכזב

לכתבה המלאה

מנגד, מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר לאחר המשחק: "להפועל נוף הגליל יש סגנון משחק מסוים. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו וכל השאר לא משנה - היינו קצת פזיזים היום בחלק הקדמי, אבל ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה".

על המצבים ששחקני ההתקפה לא ניצלו: "יש לנו עקרונות משחק שלפיהם אנחנו מנסים לשחק. חסרים לנו גם מספר שחקנים איכותיים ומנוסים, אבל השחקנים משתדלים, רצים וגם היינו צריכים לנצח על סמך דקות מסוימות. זו נקודה לספתח". על הדרבי אחרי פגרת הנבחרות: "ננסה שיעמוד לרשותנו כל הסגל, שכולם ייכנסו לכושר משחק ונמשיך לעבוד. נגיע לדרבי מוכנים, אנחנו מודעים לחשיבות שלו".

גיא חדידה נשאל על היכולת ועל הציפיות ממנו: "זה מתסכל וברור שרצינו לנצח, אבל ניקח את הדברים הטובים מה-0:0. אני לא מתרכז במה אומרים עליי או במה מדברים, אבל כמובן שהגעתי לכאן עם ציפיות ואני משתדל לעשות את הכי טוב שאני יכול".

כיצד משפרים את ההתקפה: "שיחקנו כדורגל התקפי והגענו למצבים - אלו מי שאנחנו ואני מקווה שזה יביא לנו נקודות בעתיד. יש עכשיו פגרה של שבועיים, ננוח, נתכונן כמו שצריך לדרבי ואני מאמין שזיו יכין אותנו כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully