וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא וא***ן אותך": עימות בין אנשי מכבי פתח תקוה לקרית שמונה

תובע ההתאחדות הודיע כי יעמיד לדין את מאמן השוערים של המלאבסים ואת מנהל הקבוצה הצפונית, גם מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים לדין

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

ליגת העל רק יצאה לדרך ביום שבת והמחזור הראשון אפילו לא הגיע לסיומו, אבל תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף הודיע הערב (שני) על ארבעה דיונים משמעתיים שייערכו ביום רביעי הקרוב.

מכבי תל אביב והפועל תל אביב יתייצבו בבית הדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת מצד האוהדים - אוהדי מחזיקת הגביע הדליקו אבוקות ורימוני עשן במשחק ההפסד בסכנין ואילו משער 5 של אוהדי הפועל תל אביב הושלכה מצית לעבר אור אינברום, קשר מ.ס אשדוד, שלא נפגע באירוע.

בית"ר ירושלים צפויה להיענש גם היא בעקבות התנהגות אוהדיה, או ליתר דיוק אחד מאוהדיה שפרץ לכר הדשא בדקה ה-31 בהפסד להפועל באר שבע.

אוהדי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון דוחא/מאור אלקסלסי

האירוע החמור ביותר נרשם במשחק בין מכבי פתח תקווה לעירוני קרית שמונה, בו התעמתו ויקטור בוחניק ועדי פרג'. "בדקה ה-79 החל עימות בין הספסלים כתוצאה מכניסה של המאמן גיא לוזון לתוך האזור הטכני של הקבוצה האורחת. שני המאמנים נצמדו אחד על השני בצורה אגרסיבית ולכן הוענשו בכרטיסים צהובים", נכתב בדו"ח השופט.

"בנוסף, הורחקו מאמן השוערים של הקבוצה המארחת ויקטור בוחניק ומנהל הקבוצה האורחת עדי פרג', עקב עימות אלים ביניהם. עוזר השופט דיווח לי כי מאמן השוערים אמר לעבר מנהל הקבוצה האורחת 'בוא למטה אני אז**ן אותך'. רק לאחר התערבות של אנשי הספסל והאבטחה הופרדו השניים והאירוע לא נגרר לאלימות פיזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully