וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את ברנדלי קוואס

31.8.2021 / 22:10

כפי שפרסמנו לראשונה, שחקן הכנף ההולנדי שמייצג את נבחרת קורסאו מצטרף לצהובים בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "מקווה שנעשה דברים נפלאים העונה גם בקונפרנס ליג וגם בארץ"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של ברנדלי קוואס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. קוואס, הולנדי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-29, שייך לאל נאסר מאיחוד האמירויות, קבוצתם של דיא סבע ועבדאללה חליחל, בה הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אחרי שאשתקד הושאל לאל ג'זירה.

קוואס, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להיות בישראל ולהצטרף למכבי תל אביב. אני מחכה לפגוש את חברי החדשים לקבוצה ומקווה שביחד נוכל לעשות דברים נפלאים העונה גם בקונפרנס ליג וגם במפעלים השונים בארץ".

ברנדלי קובאס במדי הראקלס. Soccrates Images, GettyImages
מקווה להצליח בקונפרנס ליג וגם בזירה המקומית. ברנדלי קוואס/GettyImages, Soccrates Images

מנהל מחלקת הכדורגל של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, אמר לאתר הרשמי: "ברנדלי קוואס הוא שחקן עם יכולות מוכחות שיכול לשחק במגוון תפקידים בקישור ובהתקפה. אנו בטוחים כי ברנדלי יסייע לנו להשיג את המטרות שלנו ומאחלים לו בהצלחה".

קוואס התחיל את הקריירה בוולנדאם הצנועה ואחרי שבעונת 2014/15 כבש 9 שערים ובישל 16 נוספים בליגת המשנה, הוא עבר לאקסלסיור. בקבוצה מרוטרדם שיחק עונה אחת - הראשונה שלו בליגה הבכירה בהולנד - ואחריה נמכר להראקלס. בשלוש שנים במדי האחרונה רשם מספרים נהדרים: 22 שערים ו-35 בישולים, מה שגרם לאל נסאר האמירתית להגיש עליו הצעה בסך 2.5 מיליון יורו. קוואס עבר לאל נסאר בקיץ 2019 והוא לבש את מדיה במשך עונה וחצי, בהן הבקיע 5 שערים ובישל 10 נוספים. בחצי השנה האחרונה הוא שיחק כמושאל באל ג'זירה וכבש 3 שערים ב-12 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully