וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצע עדיין פתוח: ברזיל תארח את ארגנטינה במוקדמות המונדיאל

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 13:37

פחות מחודשיים אחרי שמסי וחבריו חגגו זכייה בקופה אמריקה אצל היריבה הגדולה, האלביסלסטה שוב תתארח אצל ניימאר והסלסאו (ראשון, 21:50 בספורט2). הכניסה הותרה ל-12,000 צופים

הם עדיין לא זכו לשתף פעולה על כר הדשא במדי פריז סן ז'רמן, כיוון שאתמול ליאונל מסי נכנס במקומו של ניימאר במשחק נגד ריימס, אך בעוד מספר ימים שני הכוכבים יתמודדו שוב אחד מול השני כשנבחרת ברזיל תארח את ארגנטינה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 (ראשון, 21:50 בספורט2). כזכור, לפני פחות מחודשיים הפרעוש וחבריו חגגו זכייה בקופה אמריקה על אדמת היריבה המושבעת, כך שהצלקת עדיין פתוחה והסלסאו תקווה להשיג תיקון חלקי עם ניצחון ביתי בסאו פאולו.

אחרי שבגמר הקופה נכחו כ-7,800 צופים ביציעי אצטדיון המראקנה, הפעם מחלקת הספורט בעיריית סאו פאולו הודיעה כי 12,000 אוהדים יוכלו להיכנס למשחק, שהוגדר כ"אירוע מבחן" להתמודדות עם מגפת הקורונה - בדיוק כפי שקרה במפגש האחרון בין ברזיל לארגנטינה.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי. רויטרס
שוב ישחקו אחד נגד השני. מסי וניימאר/רויטרס

כזכור, לפני מספר ימים הליגות באנגליה ובספרד הכריזו כי לא יהיו מוכנות לשחרר שחקנים למדינות אדומות - ובדרום אמריקה יש לא מעט כאלה, אבל בסופו של דבר TAS (בית הדין לבוררות בספורט) פסק לטובת פיפ"א שהתערבה במטרה לאפשר לשחקנים להתייצב בנבחרות.

בסגל אלופת דרום אמריקה הבשורה הייתה חזרתו של פאולו דיבאלה, שלא זומן לטורניר היבשתי ובכלל לא הצליח להטביע חותם בנבחרת עדיין, אך פתח מצוין את העונה ביובנטוס. מן העבר השני, צ'יצ'י הפתיע - או שלא - עם החזרתו של החלוץ הוותיק הולק, שבגיל 35 מציג יכולת מצוינת במדי אתלטיקו מיניירו, מוליכת הליגה הברזילאית. עוד שחקן ותיק שחזר לנבחרת ברזיל הוא הבלם מירנדה, שמשחק כיום בסאו פאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully