וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה זלקה: "התיקו לא משקף, היינו צריכים לנצח בקלות"

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 20:13

קפטן הפועל חדרה בטוח כי קבוצתו הייתה ראויה ל-0:1 או 0:2 על מכבי חיפה. גם במועדון מרגישים: "אפשר היה לקחת יותר מהמשחק הזה". נמשכים החיפושים אחר חלוץ זר

בהפועל חדרה סיימו בתחושות טובות את משחק פתיחת העונה, שהסתיים ב-0:0 מול מכבי חיפה אתמול (ראשון). אחרי מספר משחקים לא טובים בגביע הטוטו, היה בקבוצה סוג של חשש מהמפגש עם האלופה, אבל בסופו של דבר הרגישו אנשי חדרה אפילו תחושת אכזבה קלה, בעיקר בשל העובדה שלא ניצלו את מצבי ההבקעה הטובים שאליהם הגיעו מנשה זלקה ומוחמד גדיר.

"היינו צריכים את המשחק הזה שיחבר אותנו וניראה שוב כמו הפועל חדרה האמיתית, בעיקר אחרי שעשינו כמה משחקים פחות טובים בגביע הטוטו", אמרו במועדון. "שמחים שראינו קבוצה עם נחישות ולחימה כמו שאנחנו רגילים, אבל יש אכזבה כמובן והתחושה היא שאפשר היה לקחת יותר מהמשחק הזה".

מוחמד גדיר שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
לא ניצל את ההזדמנות שלו לשער. גדיר/ברני ארדוב

חדרה הגיעה למשחק ללא מקסים פלקושצ'נקו שהחמיץ את כל שלבי ההכנה לעונה ועדיין לא מצליח להתאושש מהפציעה במפשעה. גם הקשר עומר פדידה שסובל משבר בלסת לא שיחק, ובקבוצה מקווים לראות את שניהם אחרי פגרת הנבחרות. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר, בתקווה להחתים אחד כזה לפני מועד סיום ההעברות.

המאמן מנחם קורצקי בחר לפתוח עם מערך של שלושה בלמים והשיקול הזה הצדיק את עצמו, שכן חדרה נראתה טוב מאוד בחלק ההגנתי והצליחה לנטרל את כל השחקנים הכישרוניים בהתקפת מכבי חיפה. "האמנו בעצמנו לפני המשחק וזאת לא קלישאה", אמר הקפטן מנשה זלקה בסיום. "באנו להילחם והסתכלנו לחיפה בלבן של העיניים. אנשים יופתעו, אבל 0:0 זה לא משקף כי היינו צריכים לנצח פה 0:1 או 0:2 בקלות. לא השכלנו לעשות את זה אבל גם הנקודה טובה לנו לתחילת העונה".

שחקני הפועל חדרה חוגגים, תמיר גלזר במרכז. ברני ארדוב
זה המשחק שיחבר אותם? שחקני הפועל חדרה/ברני ארדוב

לגבי ההצלחה של הפועל חדרה בעצירת שחקני ההתקפה של מכבי חיפה, זלקה הוסיף: "עשינו את זה עם הרבה לב והרבה נשמה. קורצקי והצוות הכינו אותנו בצורה מדויקת לקראת מה שהולך להיות והצלחנו לטרפד את נקודות החוזק שלהם, הם כמעט ולא הגיעו למצבים משמעותיים. מגיע שאפו לכל הצוות והשחקנים. ברוך השם על נקודה יקרה".

הקפטן התייחס להחמצה הגדולה שלו במחצית הראשונה: "זה קורה, אין מה לעשות. מבטיח לאוהדים שבפעם הבאה זה ייכנס וארוץ אליהם עם חיוך וחיבוק של אהבה".

לסיום, הקשר דיבר על תקופת ההכנה הצולעת של הקבוצה: "עם כל הכבוד לגביע הטוטו, גם שם רצינו לנצח, אבל זה לא הכסף האמיתי. המאני טיים זו הליגה. ידענו שנבוא לליגה והכל יראה אחרת ומשחק כזה, 0:0 כזה של הקרבה, של נחישות, של לב ונשמה, יחבר את הקבוצה וידביק אותה. וכזה משחק היינו צריכים כדי להתחבר ולעוף קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully