וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת לצרף בלם בשל פציעה טהא, גם זרים ייבחנו

29.8.2021 / 15:12

בקבוצה מרוצים מלויטה ומההגנה שחילצו תיקו נגד נתניה למרות יכולת מאכזבת ("צריכים להיראות הרבה יותר טוב"), אך עשויים להנחית מחליף לשחקן שנפגע בברכו.

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בהפועל חיפה מאוכזבים מהתיקו נגד מכבי נתניה במחזור פתיחת העונה בליגת העל, ובעיקר מהיכולת שהציגה הקבוצה בחלק ההתקפי. בחיפה ציפו להתחיל את העונה בצורה טובה כפי שעשו בגביע הטוטו, אלא שבפועל הייתה זו התצוגה החלשה ביותר של הקבוצה בששת המשחקים שקיימה עד כה, כולל תקופת ההכנה.

"אין ספק שזו לא היכולת שאנחנו רוצים וצריכים להציג", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "אנחנו צריכים להתחבר עוד, אבל יש פה קבוצה מאוד טובה שצריכה להיראות הרבה יותר טוב".

אוהד לויטה שוער הפועל חיפה. דני מרון
זכה למחמאות. אוהד לויטה/דני מרון

מי שזכה למירב המחמאות היה השוער אוהד לויטה, שבעזרת כמה הצלות חילץ נקודה עבור הפועל חיפה. מלבדו, בקבוצה החמיאו לחוליית ההגנה: "ההיעדרות של גל אראל ולואי טהא היא משמעותית. אין ספק שזה שסיימנו בלי לספוג זה סוג של הישג לאור הפציעות", אמרו גורמים במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כעת, בחיפה יתפנו לניסיונות לצרף את קווין טאפוקו שכבר סיכם את כל תנאיו, וכעת נותרו רק פרטים אחרונים בינו לבין הפועל באר שבע. בנוסף, ישנו רצון להחתים בלם נוסף בעקבות הפציעה של טהא, כשגם מועמדותו של שחקן זר על הפרק ולא רק אופציות של ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully