וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאליק דיים חתם לשנתיים במכבי ראשון לציון

29.8.2021 / 13:28

סנטר (28, 2.06) נבחרת סנגל, שמשחק בימים אלה באליפות אפריקה עם נבחרתו, ונחשב לאחד החוסמים המוכחים ביבשת, מגיע לעיר היין אחרי עונה בה רשם 5.5 נקודות למשחק באנדורה. שיחק בשבע קבוצות בארבע עונות

נועם דוברת מטביע באימון מכבי ראשון לציון/מתוך אינסטגרם

מכבי ראשון לציון החתימה היום (ראשון) לשנתיים את שחקן נבחרת סנגל מאליק דיים, שמשחק בימים אלה עם נבחרתו באליפות אפריקה. דיים, שחקן הגנה מוכשר, הוא הזר השלישי שחותם בקבוצה של גיא גודס לצד כריס קלייברן וטי ג'יי וויליאמס. הוא צפוי להגיע לישראל רק בשבוע הבא, אחרי שיסיים את משחקיו בנבחרת, וייצא מבידוד רק כמה ימים לפני המשחק הראשון בגביע ווינר.

המאמן גיא גודס אמר: "שמחים על הצטרפותו של מאליק לסגל המועדון. מאליק, שחקן נבחרת סנגל וסגן מלך החסימות בליגה הספרדית, הוא שחקן הגנה משובח ואתלט ברמה הגבוהה ביותר. בעל ניסיון ביורוקאפ עם אנדורה הספרדית. שחקן שאוהב להטביע ויספק הרבה שואו טיים לקהל הכתום בבית מכבי".

מאליק דיים שחקן מכבי ראשון לציון במדי נבחרת סנגל. FIBA, אתר רשמי
זר שלישי למכבי ראשון לציון. מאליק דיים/אתר רשמי, FIBA

פפה מאליק דיים (28, 2.06) שיחק שנתיים באוניברסיטת וושינגטון, שם אף שימש כקפטן, ורשם 5.5 נקודות ו-5.4 ריבאונדים לצד 2.4 חסימות בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר בתחילה בליגת הפיתוח, לפני שנחתך ועבר לליגה הבוסנית, בה היה מלך החסימות עם 4 בממוצע למשחק. את עונת 2018/19 פתח בליגה הפינית וסיים בבולגריה במדי רילסקי סורטיסט, וגם שם גם הצטיין כמלך החסימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ההחתמה של מאליק דיים

אחרי משחק אחד בקייב בתחילת עונת 2019/20 עבר ללאבריו היוונית והספיק לשחק שמונה משחקים בלבד. את העונה הנוכחית העביר באנדורה החזקה בליגה הספרדית וביורוקאפ, שם שימש כשחקן מחליף עם קצת יותר מ-14 דקות ורשם 5.8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים לצד 1.7 חסימות למשחק.

מלבד השחקנים הזרים כולל הסגל של גיא גודס חבורה ישראלית מוכשרת בראשות הקפטן נועם דוברת, הקלע הצעיר טל פלד, איגור קולשוב, נתנאל ארצי, גיא פלטין, אלירן חדד והמתאזרח מקס וגנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully