וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה באימונים, קל ב... רגע, למה שיהיה קשה באימונים?

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 13:42

אימוני כושר דורשים לא מעט, וכדי שיהיה כיף לקיים אותם צריך את המתקנים המתאימים. הנה כמה מהקומפלקסים החדשים שהפכו את הספורט לחוויה

כדי לעשות ספורט צריך ליהנות ממנו ובמיוחד מהמתקנים שמאפשרים לעשות אותו. רגע לפני החגים, קבלו הצצה למתחמי ספורט שווים ברחבי הארץאז

פרויקט מידטאון תל אביב

אולם ספורט מידטאון. V5 אדריכלים,
אולם הספורט מידטאון תל אביב - באדיבות V5 אדריכלים/V5 אדריכלים

פרויקט מידטאון בתל-אביב תוכנן על ידי משרד משה צור אדריכלים, כשאת עיצוב הפנים והתכנון שלו תכנן משרד V5 אדריכלים. מתחם הספורט בשטח של 3,000 מ"ר, משולב במתחם עירוני-קהילתי המשלב שטחי מסחר, משרדים, מגורים ומבני ציבור ברצועת המע"ר הצפוני בתל-אביב. שפת העיצוב במתחם משדרת נראות מינימליסטית ונקייה הנאמנה לאסתטיקה של המתחם וסביבתו, תוך שילוב אלמנטים צבעוניים מתוך השפה הגרפית של לוגו עיריית תל אביב, והוא כולל קומת ספורט, חדרי חוגים, חדר כושר, חדר שחקנים, אולם ראשי, מגרש ספורט רב תכליתי, טריבונות דו מפלסיות ומרפסת צילום לצוותי שידור.

מרכז הספורט בפסגת זאב

אדריכלים V5. רן ארדה,
המתקן החדש בפסגת זאב - באדיבות V5 אדריכלים/רן ארדה

גם תושבי עיר הבירה נכנסים לכושר. עבורם הוקם מרכז ספורט, הכולל בריכה חצי אולימפית, חדר כושר, סאונה ומדשאות, והוא ממוקם בפסגת זאב. זהו מרכז ספורט מאובזר וחדשני שתוכנן על ידי 5V אדריכלים. הוא משתרע על שטח של כשמונה דונמים ושטחו הבנוי הוא כ-4,000 מ"ר, הכוללים אולם סגור המנוהל על ידי בקרה אקלימית בו שתי בריכות שחיה, האחת למבוגרים (בגודל של 25/16 מ') והשניה לילדים, חדר כושר בשטח של כ-800 מ"ר, חדרי סטודיו להתעמלות ומחול, חדר ספינינג, חדר ג'ימבורי וכן קפיטריה. יזם הפרויקט: אגף מבני הציבור של עיריית ירושלים.

מרכז הספורט בנוף הגליל

V5 אדריכלים נצרת. עופר עברי,
מרכז הספורט בנוף הגליל - באדיבות V5 אדריכלים/עופר עברי

מרכז הספורט בנוף הגליל, שתוכנן על ידי האדריכל מידד גנדלר ממשרד 5V אדריכלים, תוכנן על ערכי הקיימות (Sustainability). במקום להרוס את המבנה הישן והמיתולוגי של העיר, הוא בחר להפיח בו חיים חדשים והתאים אותו למאה ה-21. לדברי גנדלר, "אחרי שנים שהמרכז עמד כפצע שותת בלב העיר, הוא זכה לתקומה ולחיים חדשים. בחרנו שלא להרוס את המבנה הישן, שטמן בחובו איכויות ארכיטקטוניות גבוהות, ויצקנו בו ובסביבתו אלמנטים עדכניים. הבאנו אותו למודרניזציה ברמה התכנונית, התקנית, התקנונית והוויזואלית".

מרכז הספורט ופארק שעשועי המים במודיעין-מכבים-רעות

פארק המים החדש במודיעין, באדיבות V5 אדריכלים. יחצ,
פארק המים החדש במודיעין-מכבים-רעות - באדיבות V5 אדריכלים/יחצ

אחרון חביב הוא דווקא החדש ביותר, והוא הוקם לרווחת תושבי מודיעין-מכבים-רעות. המתחם הוא שילוב של מרכז ספורט ופארק שעשועי מים וכולל מגלשות מים, בריכה מקורה ומחוממת חצי אולימפית, בריכת פעוטות, בריכת שעשועים, חדר כושר, חדרי סטודיו וגולת הכותרת- מתקן גלישת גלים ייחודי עליו ניתן לחוות גלישת גלים אמיתי על גבי גלשן. הפארק החדש תוכנן על ידי משרד V5 אדריכלים, מהבולטים בתכנון מתחמי פנאי וספורט, בהם מרכז הספורט הלאומי בתל-אביב, הבריכה האולימפית בווינגייט, מרכז הספורט 360 בראשל"צ ונוספים. כמו כן הם האחראיים על תכנון פארק מוריה- סקייטפארק והבריכה העירונית גם הם במודיעין.

בפרוייקט החדש שולבו פעילויות "קלאסיות" לפעילויות נופש ופנאי בבריכות השעשועים או במתקני המגלשות והגלישה ולמעשה נוצר "מוצר" חדש - מרכז ספורט פנאי ונופש ייחודי המשלב בין מגוון פעילויות לכל סוגי המבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully