וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק מליאר יקבל מענקים בגובה מיליון שקל: "בשורה אחת עם גדולי הספורטאים בארץ"

29.8.2021 / 11:33

השחיין הפראלימפי יגרוף רווחים גבוהים אחרי שיא העולם והזהב השני בטוקיו. שר הספורט: "עם התמדה ורצון אפשר לנצח כל מגבלה". שר האוצר פרסם תזכיר חוק שיפטור את המדליסטים ממס על מענקים

קבלת הפנים לארטיום דולגופיאט בנתב"ג אחרי הזכייה בזהב בטוקיו/צילום: ראובן קסטרו, צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בטוקיו ממשיכה לרשום הישגים מרשימים. היום (ראשון) גרף כוכב המשלחת מארק מליאר מדליית זהב שנייה כשהוא מנפץ עוד שיא עולם בבריכה. השחיין החיפאי בן ה-21 שנולד עם שיתוק מוחין, כבר זכה במשחה ל-200 מטר מעורב שלשום, והיום השלים דאבל כשנגע בקיר אחרי 4:31.06 דקות בגמר ה-400 מטר חופשי.

מליאר שהחל להתאמן בשחייה בגיל 5 כחלק מטיפול הידרו-תרפי, ישלשל לכיסו סכומים גבוהים בעקבות ההישגים הנפלאים. בסך הכל, הוא יקבל מענקים בגובה מיליון שקל.

השחיין הפראלימפי הישראלי מארק מליאר. רויטרס
הישג פנטסטי. מליאר/רויטרס

גם אלונה ברקת התרגשה

שר הספורט חילי טרופר בירך לאחר הזכייה: "מארק מליאר מטביע את חותמו ונכנס לשורה אחת עם גדולי הספורטאים הישראלים. שתי מדליות זהב במשחקים הפראלימפיים, שני שיאי עולם ועוד עתיד מזהיר למי שהחל בספורט דווקא כחלק מטיפול הידרו-תרפי בבריכה.

"מארק מוכיח שלא רק כישרון אישי הוא חשוב, אלא גם התמדה ורצון להגיע רחוק ככל הניתן ולנצח כל מגבלה. מארק, אנחנו מאוד גאים בך".

seperator

שר האוצר אביגדור ליברמן פרסם היום תזכיר חוק לתיקון פקודת מס הכנסה הפוטר מענק המשולם לספורטאים על ידי הועד האולימפי בישראל בשל זכייה במדליה במשחקים האולימפיים או הפראלימפיים, וזאת על מנת לתמוך בספורטאים המייצגים את מדינת ישראל.

"הקיץ הזה מלא בגאווה לאומית בספורט הישראלי", אמר השר. "עם זאת, לא מספיק רק להתרגש ולמחוא כפיים, אלא מגיע לאותם ספורטאים שנוכיר ונעריך אותם גם במעשים. את העבודה הקשה, השעות הרבות על המזרון או בתוך המים, הפציעות ורגעי המשבר הרבים, אלו רגעים שהציבור לא רואה על המסך. לכן העברתי היום תזכיר חוק לתיקון פקודת מס הכנסה הפוטר מענק אשר משולם לספורטאים בשל זכייה במדליה במשחקים האולימפיים והפראלימפיים.הצעד הזה הוא לא רק בשבילם, הוא בשביל כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully