וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "גם אם היינו מנצחים, שקוף שצריך חיזוק". נוסבאום: "תיקו שיקף"

מאמן מכבי פתח תקוה שלח מסר אחרי ה-1:1 עם קרית שמונה: "ברור שחייבים חלוץ טבעי נוסף". בקרית שמונה התעודדו מהמחצית הראשונה

מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה פתחו הערב (שבת) את ליגת העל עם 1:1 מהנה ומלא באירועים. שתי הקבוצות שהעפילו לפלייאוף העליון בעונה שעברה חידשו את פניהן בקיץ, אבל כל אחת מהן הראתה רגעים מעודדים במשחק: קרית שמונה במחצית הראשונה בה עלתה ליתרון מרגליו של סטפן מילושביץ' (23), ומכבי פתח תקוה במחצית השנייה במהלכה איזנה מפנדל של שלו דניאל (60).

גיא לוזון אמר בסיום: "מחצית ראשונה היינו כבויים, מסורבלים ומבולגנים בהגנה ובהתקפה. לא עשינו את מה שהיינו צריכים ונראינו רע מאוד, אבל במחצית השנייה עשינו שינויים פרסונליים ומבחינת מערך, ואני חושב שהם עזרו. הצלחנו להשוות ויכולנו גם לנצח, כי הגענו למספיק מצבים. לא פשוט לקבוצה צעירה להתאושש ממחצית ראשונה גרועה כזאת, אבל הוכחנו גם בעונה שעברה שאנחנו יודעים לחזור מכל מיני מצבים".

מאמן עירוני קרית שמונה עמיר נוסבאום לצד מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. אודי ציטיאט
כל אחד מעודד בדרכו. לוזון ונוסבאום/אודי ציטיאט

על האפשרות להתחזק בחלק ההתקפי: "גם אם היינו מנצחים היום, זה שקוף שאנחנו צריכים עוד חלוץ טבעי. איבדנו את דור ג'אן שהיה אמור להיות החלוץ המוביל שלנו והיינו אמורים להביא עוד חלוץ זר, ככה שברור שצריך להתחזק. אבל ליילל ולהתלונן זה לא הסגנון שלי. אין סוף לשמועות בכדורגל, אבל כרגע שום דבר לא נכון. כשנחתים מישהו, נודיע על זה".

על המטרות העונה: "אני תמיד שואף שהקבוצה שלי תשתפר. היום זה לא נראה ככה, למעט המחצית השנייה שגם היא לא הייתה מושלמת. אם נצרף עוד שחקנים, נוכל לדבר על מטרות. בכל מקרה, נשאף לנצח כל משחק גם עם מי שנמצא בסגל".

רועי קהת, עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
גם קהת מבין: ייקח זמן לקבוצה החדשה להתחבר/אודי ציטיאט

בצד השני, עמיר נוסבאום סיכם הופעת בכורה כמאמן ראשי בליגת העל: "החצי הראשון היה מצוין. הגענו עם תוכנית משחק ללחוץ מהשנייה הראשונה, ואני חושב שעשינו את זה מצוין. הפתענו אותם לחלוטין, אבל במחצית השנייה היינו פחות טובים. היה משחק של שתי מחציות, אני חושב שתיקו משקף".

"אנחנו רוצים להחזיר את החבר'ה הפצועים לעניינים, צריך להדביק את הקבוצה ולהכניס שחקנים לכושר. זה עדיין לא זה, אבל אני מאמין שבהמשך ניראה יותר טוב".

רועי קהת הוסיף: "מחצית ראשונה הייתה טובה, מחצית שנייה פחות. עזבו אותנו הרבה שחקנים, צריך להתחיל הרבה דברים מהתחלה. יש פה קבוצה חדשה, חדר הלבשה טוב ואני מאמין שאפשר לעשות דברים טובים השנה. תמיד אנחנו שואפים למעלה, אבל נתקדם משחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully