וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תאי בריבו כבש שער ליגה שלישי, 90 דקות לגדי קינדה בתיקו של קנזס סיטי

החלוץ הישראלי השווה בנגיחה (43) וקבוצתו מיד ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את אלטאך. גם אליאל פרץ פתח. קשר הנבחרת השלים משחק מלא ב-1:1 עם קולורדו

תקציר: ויטסה - אנדרלכט 1:2/ספורט1

תאי בריבו כבש הערב (שבת) את שערו השלישי בליגה האוסטרית, כאשר וולפסברגר ביצעה מהפך מהיר וניצחה 1:2 את ריינדורף אלטאך. החלוץ שהגיע ממכבי פתח תקוה עלה בהרכב של האורחת יחד עם אליאל פרץ, ובדקה ה-43 נגח פנימה אחרי כדור חופשי של מרטין לינדל, שבישל דקה לאחר מכן גם תורסטן רוכר. פרץ הוחלף בדקה ה-66 ובריבו בדקה ה-72, קבוצתם התקדמה למקום השלישי עם שמונה נקודות אחרי שישה משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס לקצב. תאי בריבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אור דסה נכנס בדקה ה-85 בדרגאו, כאשר קבוצתו ארוקה הובסה 3:0 בידי פורטו. ארוקה נותרה עם שלוש נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הפורטוגלית, בעוד המארחת עם 10 ולפחות זמנית בפסגה. מתאוס אוריבה (24), מהדי טארמי (34) ואיבן מרקאנו (63) כבשו לפורטו.

גדי קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי והשלים 90 דקות ב-1:1 עם קולורדו ראפידס. ג'ונתן לואיס העלה את היריבה ליתרון בדקה ה-17, ג'וני ראסל איזן בדקה ה-41, ועד הסיום קינדה וחבריו לא הצליחו להשלים מהפך ונותרו במקום השני בקונפרנס המערבי של ה-MLS, עם 40 נקודות ב-22 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully