וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ורומא חגגו עם רביעיות, גם נאפולי נותרה מושלמת

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 23:40

ז'ירו כיכב עם צמד ב-1:4 של הרוסונרי על קליארי, שער בכורה לאברהם וצמד לפלגריני ב-1:0 של הג'אלורוסי על סלרניטנה

תקציר: באיירן מינכן - נאפולי 3:0/ספורט1

המחזור השני בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם רביעיות של מילאן ורומא שנותרו מושלמות, כמו נאפולי שהשיגה ניצחון קשה במגרשה של גנואה. השלוש הצטרפו לאינטר ולאציו, וכך יש חמש קבוצות בסרייה A עם שש נקודות.

אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן. רויטרס
צמד במשחק הראשון שלו בסן סירו. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

מילאן - קליארי 1:4

לראשונה מאז נובמבר 2011 (נגד קייבו) מילאן הבקיעה ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה ופירקה את קליארי. סנדרו טונאלי חגג שער בכורה במדי הרוסונרי עם כדור חופשי א-לה אנדראה פירלו בדקה ה-12. אלסנדרו דייולה השווה במפתיע בחלוף שלוש דקות, אבל רפאל לאאו החזיר את היתרון בחלוף שתי דקות, ואז התפנתה הבמה לטובת אוליבייה ז'ירו, שממשיך למלא את מקומו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע והפעם חגג שערי בכורה רשמיים עם צמד ראשון במשחק ליגה מאז אפריל 2018 (לרשת סאות'המפטון). תחילה הוא סיים בשמאל בדקה ה-24 אחרי אסיסט של דיאס ובדקה ה-43 דייק מהנקודה הלבנה.

עוד בוואלה!

מביך: יובנטוס הפסידה 1:0 לאמפולי בבית

לכתבה המלאה
טמי אברהם שחקן רומא. רויטרס
גם לו יש שער בכורה. טמי אברהם/רויטרס

סלרניטנה - רומא 4:0

גם הקבוצה של ז'וזה מוריניו מושלמת, ובניגוד למילאן היא כבשה את כל ארבעת שעריה במחצית השנייה. לורנצו פלגריני כיכב עם שער בדקה ה-48 מבישול של מתיאס ויניה ועוד כדור מסובב באומנות בדקה ה-79 שחתם את התוצאה. בתווך גם ז'ורדן ורטו, המוזמן הטרי לסגל נבחרת צרפת, סיים מהלך קבוצתי יפהפה (52) בו היה מעורב טמי אברהם, שאחרי הבישולים במחזור הקודם חגג גם שער ראשון בסרייה A בדקה ה-69 עם טיל בימין. סלרניטנה אפילו לא הטרידה את רוי פטריסיו ונותרה ללא נקודות.

פביאן רואיס שחקן נאפולי חוגג שער, מאחוריו ג'ובאני די לורנצו. MB Media, GettyImages
כרגיל, כובש רק מחוץ לרחבה. פביאן רואיס/GettyImages, MB Media

גנואה - נאפולי 2:1

לוצ'אנו ספאלטי התעקש לפתוח ללא חלוץ טבעי, כשהשאיר על הספסל את אנדראה פטאניה למרות חסרונו של ויקטור אוסימן המורחק (וגם של דריס מרטנס הפצוע) אבל פטאניה נכנס בדקה ה-82 ואחרי המשיך בנגיחה פנימה כדור חופשי של מריו רוי והשאיר את נאפולי מושלמת. פביאן רואיס הכניע את סלבטורה סיריגו בבעיטה אופיינית מחוץ לרחבה בדקה ה-39, אנדראה קמביאזו בן ה-21 השווה זמנית עם שער הבכורה שלו בדקה ה-69, אבל גנואה נותרה ללא נקודה.

במשחק נוסף, ססואולו וסמפדוריה נפרדו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully