וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יורדת ממאוויס צ'יבוטה

28.8.2021 / 12:42

שחקן כנף זר שבדרך, גבי קניקובסקי שיכול לשחק באגף, כמות גדולה של שחקנים קדמיים שצריכים דקות ומחשבה נוספת על הצורך בשחקן שגדל בקרית שלום הובילו את הצהובים להחלטה לוותר על חלוץ לודוגורץ ולהתמקד ברכש אחר

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב יורדת ממאוויס צ'יבוטה ותנסה לסגור עם שחקן כנף זר ואת עסקת גבי קניקובסקי עד יום רביעי כדי לרשום את שניהם לקונפרנס ליג. מעברו של קניקובסקי צפוי להיסגר מחר (ראשון) אחרי שנציגי מכבי תל אביב ומכבי נתניה ישבו שלשום עד אחר הצהריים והגיעו לסיכום על מרבית התנאים לפני ההעברה לעורכי הדין שינסחו את החוזה.

מכבי תל אביב החליטה לרדת מצ'יבוטה מכמה סיבות. ראשית, הכוונה היא כאמור לצרף שחקן זר לכנף השמאלית ובמועדון חושבים שאין טעם להביא גם את צ'יבוטה על אותה המשבצת שכבר מאויישת בכמה שחקנים. בנוסף לכך, גבי קניקובסקי שיחתום בתחילת השבוע יקבל דקות גם בכנף, שכן למכבי תל אביב יש כעת כמה שחקנים בקישור. מדובר בדן ביטון, אבי ריקן, עדן שמיר ואייל גולסה שיחזור בקרוב. כל הרביעייה הזו תצטרך להתמודד על משבצת אחת או שתיים, כך שאם גבי קניקובסקי ייכנס לתחרות הזו, יהיה גם צורך להזיז אותו מדי פעם לעמדת הכנף השמאלית כדי שלכמה שיותר שחקנים יהיה מקום.

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה. Marc Atkins, GettyImages
לא יגיע לקרית שלום. צ'יבוטה/GettyImages, Marc Atkins

בנוסף לכך, תנאי העסקה לצירופו של צ'יבוטה לא הכי קלים ובמועדון מעדיפים לשים את הכסף הגדול על השחקן הזר שמייעדים לתפקיד הזה אותו ברק יצחקי מחפש כבר זמן רב.

אם לא די בכל הסיבות האלה, צ'יבוטה כבר היה במכבי תל אביב ונכון שדברים משתנים, כמו במקרה קניקובסקי, אבל במועדון עדיין לא משוכנעים שמבחינת ההתאמה למכבי תל אביב, הוא השחקן שהכי כדאי לצרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully