וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטאא ג'אבר מועמד למ.ס. אשדוד. בן שמעון: "לא מכין אליבי לכלום"

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 10:22

הקשר עדיין מחפש קבוצה בחו"ל, אך אם התנאים הכספיים יתאימו לשני הצדדים הוא עשוי להצטרף לדרומיים. המאמן לקראת פתיחת העונה: "אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - קרבאח 1:0/ספורט1

קשר בני סכנין בעונה שעברה, עטאא ג'אבר, מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד שמנסה להנחית עד סגירת חלון ההעברות שני זרים להתקפה וקשר ישראלי נוסף לפחות. ג'אבר לא סגר בשום קבוצה ועדיין מנסה למצוא אחת כזו בחו"ל, אבל עשוי להצטרף בסופו של דבר לאשדוד שרצתה אותו בעבר וכעת מגלה בו עניין רב, אם התנאים הכספיים יתאימו לשני הצדדים.

שחקן בני סכנין עטאא ג'אבר. ברני ארדוב
עשוי להצטרף לאשדוד. עטאא ג'אבר/ברני ארדוב

בתוך כך, אחרי קיץ צנוע מבחינת רכש, תפתח הערב (שבת, 20:30 בספורט4) מ.ס. אשדוד את עונת המשחקים בליגת העל. המאמן רן בן שמעון אמר: "משחק ראשון בבלומפילד מול הפועל תל אביב הוא משחק מאתגר מאוד. יש לנו את השאיפות שלנו. אין לי ספק שאשדוד תהיה העונה קבוצה טובה. זה יהיה משחק קשה ומורכב, אבל יש לנו את הרצון שלנו להישגיות. בעיות בהכנה אפשר למצוא כל הזמן. אני מנסה להסתדר במצב הקיים ואני לא מכין אליבי לשום דבר".

פיראס אבו עקל, שהפך להיות אחד ממנהיגי הקבוצה ושחקן חשוב במערך, הוסיף לקראת המשחק: "כולנו מתרגשים לקראת פתיחת העונה. לא שיחקנו הרבה בחודש האחרון, אבל עבדנו כמו שצריך. אני מאמין שנבוא מוכנים לליגה. הפועל תל אביב קבוצה מאוד חזקה. התכוננו אליהם היטב. הציפיות שלי להמשיך ולהתקדם גם בעונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully