וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים: הוכנבוים משוכנע - "הולכים לעונה טובה"

29.8.2021 / 20:48

התרגשות בקבוצה הצפונית לקראת הבכורה המחודשת בליגת העל (שני, 20:00). קיזיטו יהיה בסגל אם יעבור את הבדיקות הרפואיות

תקציר: הפועל ירושלים גוברת בפנדלים על מכבי תל אביב, גביע הטוטו/ספורט1

הפועל נוף הגליל

התרגשות גדולה בהפועל נוף הגליל לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל, בו תארח מחר (שני, 20:00) את הפועל ירושלים, לקרב ישיר בין העולות החדשות. המטרה המוצהרת של נוף הגליל שחזרה לליגה הבכירה אחרי 15 שנים, היא כמובן להישאר בליגה, ובמועדון יודעים שמדובר במשימה לא פשוטה.

המאמן ירון הוכנבוים יחסר מחר את ויקי כחלון ועודד צוקול, שנמצאו חיוביים לקורונה וכן את הבלם דייויד אקווה שסוחב פציעה במפשעה. הבלם הברזילאי גוטי טרם הגיע לישראל ויצטרף לקבוצה בקרוב, ומי שעשוי להיכלל מחר בסגל הוא לוואגה קיזיטו שיעבור בבוקר בדיקות רפואיות ואם יהיה כשיר גם יירשם למשחק.

"התחושות הן טובות, המועדון חוזר לליגת העל אחרי כל כך הרבה שנים", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "יש כאן הרגשה טובה, אווירה מאוד חיובית ואנחנו מצפים כבר למשחק הראשון. אתם מכירים אותי הרבה שנים, אני אף פעם לא מוריד ציפיות. ההפך הוא הנכון. אנחנו הולכים לעונה טובה, מתכוונים לשחק התקפי וללחוץ על כל המגרש בהיבט ההגנתי. נרצה לנצח כל משחק, זו המטרה שלנו ואני מקווה שהמתכון הזה יספיק להישארות בליגה. זו בהחלט המטרה שלנו".

לוואגה קיזיטו שחקן הפועל נוף הגליל עם שרון סויסה. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
עשוי להיות בסגל. לוואגה קיזיטו/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

טריוויה

* מפגש היסטורי בין הקבוצות בליגה הבכירה, אחרי שעלו יחד מהלאומית. המאזן בעונה שעברה: שתי תוצאות תיקו בגרין ו-1:2 ירושלמי בטדי.

* הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל ירושלים תשע פעמים במסגרת הליגה הלאומית וניצחה רק פעם אחת - 0:1 באוקטובר 2016. ראובן גל ודולב אזולאי (שניהם מהצד של המארחת) הם היחידים ששיחקו אז ונמצאים בסגל גם היום.

* גם בפעם הקודמת שפתחה עונה בליגת העל שיחקה נוף הגליל ביום שני - אז עוד בשמה הקודם הפועל נצרת עילית - וניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד במחזור הראשון, ב-29 באוגוסט 2005. בסיום אותה עונה ירדה ללאומית.

* הפועל ירושלים פתחה עונה בליגת העל בפעם האחרונה ב-14 באוגוסט 1999, בגלגולו הקודם של המועדון, ואז הפסידה 2:0 בדרבי לבית"ר.

* בשני המחזורים האחרונים באותה עונת ירידה, הירושלמים הפסידו ולא הצליחו לכבוש, כך שהשער האחרון שלהם בליגה הבכירה היה של רונן שוויג בהפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה ב-5 במאי 2000.

עוד בוואלה!

יומיים לפני המשחק: שני שחקני נוף הגליל ושחקן הפועל ירושלים עם קורונה

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הראשון:

הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0
מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 1:1
הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:2

ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

שני, 20:00: הפועל נוף הגליל- הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully