וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: שועה חוזר לסגל, ספורי צפוי לפתוח מנגד

חוג'ה וקריאף אמורים לפתוח אצל קומאן, שמצפה לשינוי: "חשוב שנגיע בגישה הנכונה". הקבוצה של רוני לוי עדיין מדוכאת אחרי ההדחה מאירופה, יחזקאל ימשיך להיעדר, שכטר בחוד (א', 20:45)

מחזור 1הסתיים29/08/2021
בית"ר ירושלים
    0
    • (55) שכטר
    • (72, פנדל) ספורי
    הפועל באר שבע
    תקציר: אנורתוזיס - הפועל באר שבע 1:3/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    ארווין קומאן ראה את קבוצתו כובשת רק שער אחד בגביע הטוטו ומציגה יכולת מאכזבת, ומקווה שבליגה הדברים ייראו קצת יותר טוב. מחר (ראשון, 20:45) תארח בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע והיא תצטרך להסתדר ללא מרקו ינקוביץ' ואביאל זרגרי הפצועים, שמצטרפים ללירן רוטמן ועמית כהן. חלאופילו פלייטר עדיין בבידוד וג'וסואה מחיאס עדיין לא נחת, כך שלבית"ר חיסורים רבים ואופיר קריאף צפוי לפתוח כאחד משלושת הבלמים. ירדן שועה חוזר לסגל וימתין על הספסל לצד ריצ'מונד בואצ'י.

    לקראת המשחק אמר קומאן: "אני מרגיש טוב, שמח שאנחנו מתחילים. אני מקווה שנראה הרבה אוהדים שיתמכו בנו כי אנחנו צריכים אותם. עברנו שבוע לא פשוט ולכן אנחנו צריכים את הקהל מאחורינו. כל קבוצה מתחילה מאפס, חשוב שתהיה לנו את הגישה הנכונה ונראה לאוהדים שאנחנו רוצים לנצח ושבאנו להתחרות עם באר שבע ברמה שווה. המטרה שלנו היא לנצח. יש לנו תכנית משחק טובה ואנחנו צריכים משמעת ואת האוהדים שלנו".

    ניב זריהן שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
    יכבוש גם לכיוון השני? ניב זריהן/מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    אחרי ההדחה מהקונפרנס ליג בעקבות ההפסד לאנורתוזיס פמגוסטה, הפועל באר שבע תנסה להתאושש מחר (ראשון, 20:45) באצטדיון טדי, כאשר תתארח אצל בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה. הקבוצה שבה רק אתמול בצהריים לארץ, אחרי שנשארה לעשות את הלילה במלון בלרנקה וקיימה אימון בוקר במגרש מקומי. האווירה בקבוצה שפופה מאוד אחרי ההפסד. הקפטן מיגל ויטור ניסה לדבר עם השחקנים ולעודד אותם. הוא גם שלח מסר דרך האינסטגרם בו דיבר על הצורך לשכוח מההפסד ולפתוח את ליגת העל ברגל ימין. אלטון אקולטסה, שהורחק על עבירה שטותית והשאיר את באר שבע ב-10 שחקנים, נראה במצב רוח רע במיוחד ולא מן הנמנע שהפועל באר שבע תשקול כעת את שחרורו לטובת שחקן התקפה אחר.

    מי שצפוי להחמיץ את המשחק גם מחר הוא שגיב יחזקאל, שלא נכלל בסגל שלשום בגלל פגיעה בקרסולו וספק אם כבר יהיה כשיר להתלבש. הפציעה של יחזקאל מותירה את איתי שכטר כחלוץ המוביל וברור שהפועל באר שבע זקוקה לחלוץ זר נוסף, כך שעיקר המאמצים יהיו כעת לסגור עם מישהו כזה. כזכור, אתמול הודיעה הפועל באר שבע על צירופו של המגן השמאלי הלדר לופס.

    ההערכה היא שלא יהיו יותר מדי שינויים בהרכב מחר לעומת זה שפתח שלשום, למעט הוצאתו של אקולטסה והכנסתו של רמזי ספורי. חאתם עבד אלחמיד עשוי לחזור להרכב ולפתוח כבלם או מגן שמאלי.

    עוד בוואלה!

    הפועל באר שבע: המגן הפורטוגלי הלדר לופס חתם לשנתיים

    לכתבה המלאה
    רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    יהיה השינוי היחיד? רמזי ספורי/דני מרון

    טריוויה

    * זו פעם רביעית תוך 10 שנים ששתי הקבוצות נפגשות במחזור הפתיחה: ב-2011 עמית בן שושן העניק לבית"ר ירושלים 0:1 בווסרמיל, ב-2013 היו אלה סיראז' נסאר ותומר סוויסה שכבשו ב-0:2 של הפועל באר שבע במשחק שבית"ר אירחה באצטדיון רמת גן, ולפני שנתיים קיבלנו 0:0 בטדי.

    * בית"ר לא הצליחה לנצח את הפועל באר שבע בבית ב-13 הניסיונות האחרונים, מאז ה-0:1 של אבי ריקן באפריל 2013.

    * הפועל באר שבע בלתי מנוצחת במחזור הראשון מאז עונת 2011/12, אז הפסידה 4:3 בסכנין.

    * ניב זריהן כבש לרשת בית"ר שישה שערים במדי באר שבע (ועוד אחד בעונה שעברה כשחקן בני יהודה) וכעת ינסה להבקיע גם בצד השני. את האקסית הוא מעולם לא ניצח (שישה הפסדים ותיקו) ויש לו מולה שער אחד כשחקן מ.ס. אשדוד.

    * רוני לוי, שאימן את בית"ר בשלוש קדנציות שונות, לא ניצח אותה במשחק חוץ מאז ספטמבר 2005, אז אימן את מכבי חיפה והשיג 0:1 משער של מיכאל זנדברג.

    * ארווין קומאן הוא המאמן הזר הרביעי בתולדות בית"ר ירושלים, אבל רק השני שיעמוד על הקווים במחזור הפתיחה. היחיד עד כה היה אוסי ארדילס, שניצח 1:2 את מכבי תל אביב במחזור הראשון של עונת 2006/07 (זנדברג גם במקרה הזה, הפעם עם צמד) אבל פוטר כחודשיים לאחר מכן.

    האזינו: אופיר סער לקראת המשחק

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טדי
    קהל: 5669

    משחקי המחזור הראשון:

    שבת, 18:45: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה
    שבת, 20:30: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

    ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)
    ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה (ספורט2)
    ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

    שני, 20:00: הפועל נוף הגליל- הפועל ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully