וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: זהבי עם מונאקו וסוסיאדד, סלטיק עם לברקוזן ובטיס

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 14:29

הוגרלו הבתים: חלוץ פ.ס.וו איינדהובן, ליאל עבדה וניר ביטון התבשרו על היריבות שלהם. לגיה של אבו חנא וז'וסואה שובצה לבית קשה עם נאפולי ולסטר

לאחר שאתמול (חמישי) הוגרלו הבתים של ליגת האלופות וזמן קצר לפני שמכבי חיפה ומכבי תל אביב ייוודעו לזהות היריבות שלהן בקונפרנס ליג, היום נערכה הגרלת שלב הבתים בליגה האירופית.

פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי, שנשרו למפעל השני בחשיבותו אחרי הפסד כואב בפלייאוף ליגת האלופות, שובצו בבית ב' הלא פשוט בכלל, יחד עם מונאקו, ריאל סוסיאדד ושטורם גראץ. הצרפתים, כידוע, נכנעו לשחטאר דונייצק של מנור סולומון שלשום והיו אף הם על סף העפלה למפעל הבכיר באירופה.

בבית ז', סלטיק של ליאל עבדה וניר ביטון קיבלה גם היא הגרלה לא פשוטה, אשר סידרה לה מפגשים עם באייר לברקוזן, ריאל בטיס ופרנצווארוש, כשהאחרונה אמנם הגיעה מהדרג הרביעי, אך שיחקה בליגת האלופות אשתקד.

תמונת הבתים המלאה בליגה האירופית

שחקן נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא ואקס הפועל באר שבע, ז'וסואה, ישחקו עם לגיה ורשה בבית ג' הכולל את נאפולי ולסטר סיטי החזקות, בנוסף לספרטק מוסקבה. מאוויס צ'יבוטה, אם יישאר בלודוגורץ ולא יצטרף למכבי תל אביב, יפגוש את בראגה, הכוכב האדום בלגרד ומיטיולן בבית ו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully