וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: כריסטיאנו רונאלדו חוזר

שעות ספורות לאחר שעזב את יובנטוס, הכריזו השדים האדומים על השבת הכוכב שזכה איתם בליגת האלופות ב-2008: "ברוך הבא". יחתום לשנתיים

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

מי היה מאמין? עד לפני מספר שעות נראה היה שכריסטיאנו רונאלדו צפוי לחתום במנצ'סטר סיטי, אבל הערב (שישי) השדים האדומים הפתיעו את כולם כשהכריזו: "ברוך הבא כריסטיאנו רונאלדו".

12 שנה לאחר שנמכר לריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו בן ה-36 סיכם את תנאיו בשורות השדים האדומים, שמצדם סיכמו מול יובנטוס על העברתו והוא צפוי לחתום לשנתיים עם הגעתו לממלכה לאחר חלון הנבחרות. הוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות בליסבון, שם גם ימתין לוויזה לבריטניה.

צפו: ההכרזה של מנצ'סטר יונייטד על חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו

בבוקר עוד דווח כי כריסטיאנו רונאלדו יסגור לשנתיים בשורות היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי, אלא שבסופו של דבר בחרה אלופת אנגליה לוותר על הפורטוגלי, או שמא הייתה זו שיונייטד שהתעוררה וכך נסללה דרכו בחזרה לתיאטרון החלומות.

בתקשורת האנגלית פורסם כי חרף העובדה שכריסטיאנו רונאלדו ומנצ'סטר סיטי לא הגיעו להסכמות, כאשר גם דמי ההעברה שדרשה יובנטוס היו מהגורמים שגרמו לסיטי לוותר על העסקה, זו לא מנצ'סטר סיטי שוויתרה על כריסטיאנו רונאלדו מכיוון שלא הגיעה מולו להבנות, אלא ש-CR7 העדיף לחזור למנצ'סטר יונייטד, שכידוע במדיה שיחק מ-2003 עד 2009 ובין השאר זכה עמה בליגת האלופות ב-2008, ברגע שהשדים האדומים הבהירו כי הם נכנסים לתמונה. נזכיר כי כריסטיאנו רונאלדו נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בגיל 18 ובסך הכל כבש במדיה 84 פעמים ב-196 הופעות בכל המסגרות ובין השאר זכתה איתה בשלוש אליפויות בפרמיירליג ובפרס "כדור הזהב" בפעם הראשונה בקריירה - לאחר מכן עשה זאת עוד ארבע פעמים כשחקן ריאל מדריד.

במסיבת עיתונאים שקיים היום אולה גונאר סולשיאר, הוא נשאל על כריסטיאנו רונאלדו ואמר עוד לפני ההכרזה על שובו: "הוא כנראה השחקן הגדול ביותר בכל הזמנים וכמובן שכל מאמן היה רוצה לחזק את הסגל שלו. צריך לראות מה יקרה, לכל מי ששיחק עם כריסטיאנו רונאלדו יש עבורו פינה חמה בלב".

עוד בוואלה!

תחרות סמויה עם קטאר? "אם רונאלדו יגיע לסיטי, זה תחילת הסוף של גווארדיולה"

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חוזר למדים האדומים. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

במקביל לסולשיאר, גם פפ גווארדיולה קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד ארסנל ואמר: "כריסטיאנו רונאלדו יחליט היכן הוא רוצה לשחק, לא אני ולא המועדון יכולים להחליט. אני לא יכול לדבר על זה מעבר לכך, אבל אני כן יכול לומר שהמועדון עשה הכל כדי לצרף את הארי קיין. הכל יכול לקרות עד שיסתיים חלון ההעברות".

כריסטיאנו רונאלדו חוזר למנצ'סטר יונייטד. ., אתר רשמי
אחרי 12 שנה, הוא שוב בתיאטרון החלומות. כריסטיאנו רונאלדו/אתר רשמי, .

מוקדם יותר היום, מאמנה של יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי, אישר את הפרידה מהחלוץ במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד אמפולי מחר: "כריסטיאנו אמר לי אתמול שהוא רוצה לעזוב באופן מיידי. זה נכון וזה סופי. זו הסיבה שהוא לא התאמן היום והוא לא ישחק נגד אמפולי. אני לא מאוכזב ממנו. הוא לקח החלטה וזה חלק מהחיים. רונאלדו ראוי להכרת תודה על מה שהוא עשה עבור יובנטוס ועל כך ששימש דוגמה לצעירים, אבל עלינו להמשיך הלאה".

CR7 כבר תועד בארץ המגף כשהוא עוזב את מתחם האימונים של הביאנקונרי "בפעם האחרונה", זאת לאחר שנכח בחדר ההלבשה במשך כשעה, רוקן את התא שלו ואמר שלום לשחקנים ששיתפו פעולה עמו במהלך שלוש השנים האחרונות.

* ניתן לעקוב אחרי כריסטיאנו רונאלדו בערוץ מנצ'סטר יונייטד (אפיק 66 ב-YES), שנמנה עם ערוצי ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully