וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו ינקוביץ' נטש את האימון ובספק להפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 7:18

עוד צרה לארווין קומאן: המונטנגרי יעבור צילום ועלול להצטרף לרשימת הנעדרים ביום ראשון. ההחלטה לגבי זרגרי תתקבל במוצ"ש

תקציר מגביע הטוטו: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 7:6 (פנדלים)/ספורט1

אם לא הספיקה לארווין קומאן מכת הפציעות והנעדרים לקראת משחק הפתיחה בליגת העל נגד הפועל באר שבע ביום ראשון, מי שעלול להצטרף לרשימה הוא הקשר מרקו ינקוביץ'. הקשר לא השלים את האימון אתמול (חמישי) לאחר שחש רגישות בשריר ויעבור היום צילום על מנת לאבחן את מצבו, כאשר בבית"ר מקווים כי ניתן יהיה להכשירו ליום ראשון.

בנוגע לאביאל זרגרי, ההחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם מחר. הצוות הרפואי מעדיף שהשחקן ינוח משחק נוסף ויחזור רק לאחר הפגרה, אך המצב והאילוצים הביאו לכך שמנסים לזרז את החלמתו לקראת באר שבע.

ירדן שועה חזר אתמול להתאמן עם הקבוצה, אך עדיין לא ברור אם יתלבש. ריצ'מונד בואצ'י אמור לקבל יותר דקות בהתקפה. בבית"ר לא התרגשו מהפסד באר שבע מול אנורתוזיס פמגוסטה אמש ואמרו: "הם קבוצה חזקה עם שחקנים איכותיים, דווקא בגלל ההדחה מאירופה הם יבואו במוטיבציית שיא לפתוח את הליגה ברגל ימין, אבל אנחנו גם נגיע לתת את כל מה שיש לנו".

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים לפני בוריס אנו שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עלול להצטרף לרשימת הפצועים. ינקוביץ'/ברני ארדוב

בבית"ר יחזרו לדבר על חיזוק רק לאחר המשחק בראשון ובהתאם להחלטת הבעלים משה חוגג, באם ירצה להשקיע. על הפרק: קשר נוסף ודור אלו. על מנת לצרף קשר זר, בית"ר צריכה לשחרר את מתאוסיניו ואוקמפוס ולכן במועדון לוקחים את הזמן, כאשר סוכניהם של השניים מנסים לסדר להם קבוצות, בישראל, אירופה או דרום אמריקה, ורק לאחר שזה יקרה תוכל בית"ר להתקדם בנושא. אפשרות נוספת היא לצרף את דוד קלטינס, אך כרגע אין שום התקדמות בגזרה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully