וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מרוצים: "שברנו אותם מהר, לא היה ספק מי עולה"

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 9:18

שמחה גדולה בכרמל לאחר ה-0:4 על נפטצ'י והעלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג: "אנחנו קבוצה ששווה הרבה גולים וזה היתרון שלנו". בפגרה יתקבלו החלטות בנוגע לסגל הסופי

תקציר: מכבי חיפה - נפטצ'י באקו 0:4/ספורט2

שמחה גדולה במכבי חיפה לאחר ההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג אמש (חמישי). השחקנים התפרקו בסיום בחדר ההלבשה, רקדו ושרו, ונראה היה שהרבה מתח השתחרר: "זה לא קל, העמדנו רף ציפיות ויש לחץ, אבל אנחנו קבוצה מצויינת ששווה הרבה גולים בכל משחק וזה היתרון הכי גדול שלנו", אמרו שחקנים, "עכשיו מתחילה הליגה וצריך לשמור על התואר, לא נוותר על כלום".

שחקנים של האלופה גם סיפרו על האסיפה של ברק בכר לקראת המשחק: "הוא דיבר על הרבה דברים, אבל כולם יצאו בהרגשה שהולכים להתנפל עליהם מהפתיחה ולגמור את המשחק, שלא יהיה ספק מי עולה מהר מאוד, ולא היה. לא רצינו להגיע למצב של מתח או לחץ בסוף, וזה מה שעשינו, שברנו אותם מהר ועמדנו במשימה". בכר "אישר" את דברי השחקנים בסיום ואמר: "באנו מוכנים מהרגע הראשון והתנפלנו על היריבה. יכולנו להבקיע כבר בהתקפה הראשונה. שיחקנו מול קבוצה טובה ועשינו ניצחון חשוב".

לקראת הליגה אמר המאמן: "כבר בשבוע הזה עשינו רוטציות, הליגה חשובה יותר מגביע הטוטו ועכשיו מתחיל המבחן שלנו - השילוב של משחקים גם בליגה וגם באירופה, ונשתמש בכולם בצורה חכמה. יש לנו את כל הסגל למעט נטע, שנקווה שיחזור אחרי פגרת הנבחרת. יש לי ניסיון בדברים האלה ונעשה את הדברים נכון. כרגע נישמע לחוק ה-24 שעות, כמו שאני אומר לשחקנים שלי, 24 שעות שמחים, 24 שעות מתאבלים וממחר מתכוננים לליגה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים, בן שהר. דני מרון
לא השאירו מקום לספק. שחקני מכבי חיפה/דני מרון

לאחר ההעפלה, בפגרת הנבחרת יקבלו במועדון החלטות לגבי מחמוד ג'אבר וטימוטי מוזי, שאמור לצאת להשאלה וכמובן לקדם את העברתו של השוער רועי משפתי. גם יובל אשכנזי, בו מעוניינת בית"ר ירושלים, צריך לקבל החלטה על עתידו אם ירצה לקבל יותר דקות.

4.24 מיליון יורו - זה הרווח של מכבי חיפה מההעפלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. 16.1 מיליון שקלים רק ממענקים. במפעל החדש, השלישי בחשיבותו אחרי ליגת האלופות והליגה האירופית, יש גם מענק של חצי מיליון יורו על כל ניצחון בשלב הבתים ו-166,000 על כל נקודה, כשראשות בית שווה 650,000 ועלייה מהמקום השני מחצית הסכום.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יצטרך לקבל החלטות. יובל אשכנזי/מאור אלקסלסי

בהגרלה שתיערך היום בצהריים (שישי, 14:30, ספורט1) באיסטנבול שבטורקיה, יהיו 32 קבוצות: 17 עלו מהמסלול הראשי של המפעל, 5 ממסלול האלופות ועוד 10 קבוצות הן המפסידות שנשרו מפלייאוף הליגה האירופית. ההגרלה תיצור שמונה בתים בני ארבע קבוצות, שמהם עולות אוטומטית לשמינית הגמר רק המדורגות ראשונות. סגניות הבתים ממשיכות לסיבוב נוקאאוט מקדמי, שם הן יוגרלו מול שמונה הקבוצות שיסיימו במקום השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. מנצחות שמונת המפגשים הללו יצטרפו לאחר מכן לראשי הבתים בשמינית הגמר. מחזור הפתיחה של שלב הבתים יהיה ב-16 בספטמבר, אבל בגלל יום הכיפורים הישראליות צפויות לקבל אישור לשחק יומיים לפני כן, ביום שלישי, 14 בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully