וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "היה לנו חשוב לעלות. אני צריך לשפר את המספרים שלי"

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 22:40

קשר מכבי תל אביב כבש והיה מבסוט מהעלייה לקונפרנס ליג. ואן לוון: "זה היה חשוב למועדון, בשביל זה נלחמנו"

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

אנחת רווחה גדולה במכבי תל אביב. הצהובים עלו הערב (חמישי) לשלב הבתים של הקונפרנס ליג אחרי 0:2 ביתי מול שחטיור קרגנדי ו-1:4 בסיכום המפגשים.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר. ברני ארדוב
עוד עונה בשלב בתים אירופי. גלזר/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר אחרי המשחק: "זה חשוב למועדון, בשביל זה שיחקנו. הקבוצה הייתה מחויבת כדי להשיג תוצאה טובה. השגנו תוצאה טובה במחצית, רצינו לכבוש שערים נוספים והגענו למספיק מצבים כדי לכבוש שערים נוספים. לרוע המזל, היינו קצת מרושלים ולא מדויקים במחצית השנייה. בסופו של דבר תוצאה טובה בזכות מחצית ראשונה טובה וצעד ראשון חשוב באירופה. בשביל מכבי תל אביב זה תמיד חשוב להיות בשלב הבתים וברגע שאתה שם זה גם מתגמל כלכלית".

על הסגל של מכבי תל אביב אמר ההולנדי: "אנחנו תמיד עם העיניים פתוחות בחלון ההעברות וזה מה שנעשה". לקראת המשחק מול סכנין בראשון: "מחר נשנה את הלך הרוח ונתרכז במשחק שבראשון. הליגה מתחילה ואני בטוח שהשחקנים יעבירו דף. כרגע יש לנו מספיק שחקנים כשירים אז יכול להיות שיהיו שינויים בהרכב ביום ראשון". על פריצה: "אתה מצפה ממנו לשערים וגם לבישולים. זה מה שראינו ממנו ולזה אנחנו מצפים ממנו ומשאר החלוצים בסגל".

קשר מכבי תל אביב דן גלזר: "אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחת ברזילי. סלבה היה אדם שכולם אהבו, אני מקווה שהמשפחה לא תדע עוד צער. אני מודע לזה שאני צריך להשתפר מבחינת מספרים וכמעט כבשתי צמד היום, אבל אני מקווה שאעשה את זה בהמשך העונה. גם הקהל וגם החברים שלי לקבוצה רוצים שאני אכבוש יותר ואני מקווה להמשיך. היה לנו חשוב מאוד לעלות לשלב הבתים. הפכנו לחברה קבועה בשלב הבתים באירופה, אני מקווה שנמשיך במומנטום גם בליגה וזו רק ההתחלה בעזרת השם. אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולהיות טובים יותר, אבל בשלב הזה של העונה צריך קודם כל לנצח. לאט לאט הביטחון שלנו יגדל וניראה טוב יותר. עכשיו אנחנו מחכים עכשיו לסכנין וגם שם אנחנו רוצים לנצח בעזרת השם. עונה חדשה, דף חדש, אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין ולצאת לפגרת הנבחרות ברוח טובה. ננסה להשיג תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully