וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי אישר: "קיבלנו את הצעת ריאל מדריד על אמבפה. ההעברה תיסגר בשישי"

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 23:34

הבעלים של פריז סן ז'רמן השלים עם המעבר, שכנראה ייסגר באופן רשמי ביממה הקרובה. הבלאנקוס ישלמו 180 מיליון יורו על השחקן, שוויתר על התענוג לשחק עם מסי

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן נפגש עם סרחיו ראמוס/מתוך האינסטגרם של פריז סן ז'רמן

עסקת קיליאן אמבפה קרובה מאוד להשלמה. ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן עובדות כדי לסגור סופית את העסקה אחרי שהצרפתים הסכימו להצעה האחרונה שקיבלו ועומדת על 170 מיליון יורו ועוד 10 מיליון בבונוסים ותשלומים נוספים. ההודעה הרשמית צפויה כבר ביום שישי ואפילו נאסר אל חלאיפי, הבוס הכל יכול השלים עם המעבר הזה ולפי דיווח ב"מארקה" אמר: "קיבלנו את ההצעה של ריאל מדריד, ההעברה תיסגר ביום שישי".

אילוסטרציה של קיליאן אמבפה במדי ריאל מדריד. מתוך טוויטר, צילום מסך
קרוב מתמיד לריאל מדריד. אמבפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

בספרד מיישרים קו ומשוכנעים שזה עניין של יום או יומיים עד שהעסקה תיסגר. אמיליו בוטרגניו, אחד מחברי ההנהלה של הבלאנקוס, התייחס לעסקה ואמר: "אמבפה חותם? אני לא יכול להגיד שום דבר שאתם לא יודעים. אנחנו צריכים להישאר רגועים ולחכות שהסיטואציה תתפתח".

בעצם המעבר שלו כבר עכשיו, אמבפה מאפשר לפריז לקבל דמי העברה על השחקן שבקיץ הבא יהיה חופשי. למרות זאת, בפריס לא רצו למכור אותו אך הבינו שהמעבר בלתי נמנע. אמבפה, שוויתר על האפשרות לשחק עם מסי העונה בבירת צרפת, יחבור אצל הבלאנקוס לקארים בנזמה, ששיתף עמו פעולה גם ביורו האחרון שבו אמבפה הציג יכולת מאוד מאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully