וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד: קולו צפוי לפתוח, מי יעזור ללוסיו?

הבלם שוב התאמן עם סיכות על ראשו לאחר הפציעה, קלינגר המורחק מתלבט לגבי החלק הקדמי במחזור הפתיחה (20:30, ספורט4): "בנינו את הסגל הכי טוב שאפשר במסגרת התקציב". בריהון עשוי לפתוח לאור החיסורים הרבים אצל האורחת

מחזור 1הסתיים28/08/2021
הפועל תל אביב
  • ליידנר (59)
  • ביטון (88)
1:2
  • (90) בילו
מ.ס. אשדוד
תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2 (חצי גמר גביע הטוטו)/ספורט1

הפועל תל אביב

בלי ניר קלינגר המורחק (זכר לאירועי גמר גביע המדינה) אבל עם הרבה מאוד ציפיות, הפועל תל אביב פותחת מחר (שבת, 20:30, ספורט4) את העונה החדשה במשחק ביתי מול מ.ס. אשדוד. במועדון סימנו את הפלייאוף העליון וכרטיס לאירופה כמטרה, אך בשלב זה הקבוצה עדיין בשלבי חיבור והתאקלמות של שחקני הרכש החדשים.

על פי התרגולים, לוסיו יפתח בחלק הקדמי ומאחוריו שניים מבין הארבעה: עידן ורד, שלומי אזולאי החלוץ, פארליי רוזה ואושר דוידה. שלישיית הקישור תכלול את שי אליאס, דן איינבינדר ושלומי אזולאי. בחלק האחורי, סיאנדה קולו התאמן גם היום עם סיכות על ראשו - זכר לתפרים מהפציעה במשחק נגד מכבי חיפה - אך אמור להורידם עד מחר ולהיכלל בהרכב לצד אדי גוטליב.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן קלינגר: "ניסינו במהלך הקיץ פחות להיות בכותרות ויותר להתמקד בבניית הסגל, כמובן תחת מגבלות תקציב וכל נושא רשת הביטחון. לא היה פשוט עבורנו וזה מקום להעריך את מה ששחקנים עשו עבור המועדון. היו שהגיעו גם עבור פחות כסף ממה שהציעו להם במקומות אחרים וחשוב לציין את זה. בנינו את הסגל הכי טוב שאפשר במסגרת התקציב. זה סגל שאמור לאפשר לנו לפתוח עונה בצורה חיובית, אחרי הרבה שנים שזה לא קרה, ואנחנו מצפים באמת לעונה מוצלחת שבה הקהל שלנו יקבל את מה שהוא רוצה. הקהל מצפה למחויבות וזה גם המסר לשחקנים: מי שייתן 110 אחוז יהיה על הדשא. אני רוצה שזה מה שיאפיין אותנו השנה".

דן איינבינדר: "נרגשים מאוד לפתיחת העונה. עשינו מחנה אימונים טוב וגם מסע יפה בגביע הטוטו, למרות האכזבה במשחק האחרון. יש חדר הלבשה מגובש ויצרנו תלכיד טוב יחד עם השחקנים החדשים שהצטרפו. אנחנו רוצים לעשות את העונה הזו הרבה יותר טובה מקודמתה. אנחנו נרגשים מאוד לקראת משחק קשה מול קבוצה שעשתה עונה מצוינת. אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין ולשמח את הקהל. המטרה העיקרית שלנו היא להחזיר את בלומפילד להיות מבצר עבורנו".

פארליי רוזה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ישמור על המקום בהרכב? פארליי רוזה/דני מרון

מ.ס אשדוד

מ.ס. אשדוד תפתח מחר את עונת 2021/22 בליגת העל כשתתארח אצל הפועל תל אביב, והמאמן רן בן שמעון שוב צריך למצוא פתרונות לחיסורים רבים ולהיעדר שחקני התקפה משובחים. הקבוצה תצרף שני זרים לחלק הקדמי עד לסגירת חלון ההעברות והיא צפויה לשחרר את מוסא בגאיוקו ואולי אף את הבולגרי מרטין ראינוב.

בינתיים, יצטרך בן שמעון להסתדר עם מה שיש והוא עשוי לעלות מחר בבלומפילד עם שלושה בלמים, כאשר ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני וגיל כהן עשויים לפתוח יחד במרכז ההגנה. זוהר זסנו, שקיבל זימון לנבחרת האולימפית של ישראל, אמור לפתוח כמגן ימני אחרי שטום בן זקן נעדר בתקופה האחרונה מאימונים. יעקב בריהון, שכבר התבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת, עשוי להיכלל מחר בהרכב וכך גם אור אינברום שהיה פצוע בחודש האחרון, אבל חזר להתאמן והוא מרגיש הרבה יותר טוב. עוז בילו שב להתאמן אחרי קורונה ועשוי להיות בסגל.

עוד בוואלה!

כח עליון: הפועל תל אביב החדשה תצליח לחזור לפלייאוף העליון?

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שוב נאלץ למצוא פתרונות. בן שמעון/לירון מולדובן

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 64 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 16:32 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד ניצחה בצמד המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה. שלושה ניצחונות רצופים מעולם לא היו לה.

* זהו עימות ראשון בין הקבוצות במחזור הפתיחה מאז 2000/01, אז הפועל תל אביב הגיעה לאשדוד כדאבליסטית והביסה את המארחת 0:4 עם שערים של שלושת שחקני הרכש: אבי תקווה, מילאן אוסטרץ וגאבור הולמאי.

* הפועל תל אביב לא השיגה ניצחון במחזור ראשון בליגת העל מאז 2014, אז גברה 0:1 על מכבי נתניה משער עצמי של כריסטיאן סרגי.

* רן בן שמעון עדיין לא הפסיד לניר קלינגר במפגשים ביניהם כמאמנים. יש לו חמישה ניצחונות ועוד שלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 7881

משחקי המחזור הראשון:

שבת, 18:45: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:30: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

שני, 20:00: הפועל נוף הגליל- הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully