וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשליטת צ'לסי: ז'ורז'יניו נבחר לשחקן העונה, טוכל המאמן

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 20:35

הקשר גבר על דה בראונה וקאנטה וזכה בתואר של אופ"א, המאמן ניצח את גווארדיולה ומאנצי'ני. הולאנד החלוץ, מנדי השוער, דיאש שחקן ההגנה של העונה

תקציר: צ'לסי גוברת 0:2 על ארסנל, לוקאקו כבש בבכורה/ספורט1

במקביל להגרלת ליגת האלופות, אופ"א העניקה הערב (חמישי) את התארים האישיים לעונת 2021/22. במסגרת הטקס נחשפו שחקן העונה, מאמן העונה, והשחקנים המצטיינים בעמדות השונות.

צ'לסי קטפה ארבעה מתוך שישה תארים, כאשר הבולט היה ז'ורז'יניו שזכה בתואר שחקן העונה. הקשר, שזכה גם בליגת האלופות וגם ביורו עם נבחרת איטליה, גבר על חברו לקבוצה אנגולו קאנטה ועל קווין דה בראונה. שלושת השחקנים היו מועמדים גם לתואר קשר העונה, ובקטגוריה הזו זכה הצרפתי.

ז'ורז'יניו שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
יזכה בתואר האישי? דה בראונה/רויטרס

תואר יוקרתי נוסף שחולק הוא מאמן העונה. תומאס טוכל, שהגיע לצ'לסי באמצע העונה והוביל אותה לזכייה בליגת האלופות, זכה בתואר וגבר על פפ גווארדיולה ממנצ'סטר סיטי ועל רוברטו מאנצ'יני, שזכה ביורו 2020 עם נבחרת איטליה.

בתואר שוער השנה זכה אדוארד מנדי, שבעונתו הראשונה בצ'לסי סייע לה לזכות בליגת האלופות. בדרך אל התואר האישי הוא גבר על טיבו קורטואה (ריאל מדריד) ואדרסון. בתואר מגן השנה זכה רובן דיאש ממנצ'סטר סיטי, שגבר על ססאר אספיליקווטה ואנטוניו רודיגר.

עוד בוואלה!

חי מהגרלת ליגת האלופות: באיירן מול בארסה, סיטי ופ.ס.ז' עם לייפציג

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
ארלינג הולאנד, בורוסיה דורטמונד חוגג/רויטרס

בתואר חלוץ העונה זכה ארלינג הולאנד מדורטמונד, כאשר שני המועמדים הסופיים היו רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן) וקיליאן אמבפה (פריז סן ז'רמן). הנורבגי צייץ לאחר הזכייה: "זה כבוד גדול עבורי לקבל את התואר הזה. תודה לחבריי לקבוצה וכל אלה שאוהבים אותי ותומכים בי, כולכם תרמתם לזה. כעת, זה הזמן לעשות את זה עוד פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully