וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם להמשך התמיכה הכספית בליגת העל בכדורגל

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 19:13

ההתאחדות והמנהלת הגיעו לסיכום עם משרד הספורט והאוצר לגבי המשך התמיכות לעונה הקרובה. חילי טרופר: "ההסכם יאפשר את המשך ההתפתחות של ענף הכדורגל"

הבוקר (ה') נחתם מתווה לשנה נוספת בין משרד התרבות והספורט, משרד האוצר, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות המקצועיות ובו הגיעו הצדדים להסכמה בנושא התמיכה הכספית לענף הכדורגל בעונת המשחקים 21/22.

ההסכם המחודש ייתן מענה לצרכים של ענף הכדורגל, יגדיל את הכנסות הענף וישמש לשיפור הספורט בכלל. המתווה יוקצה לטובת תמיכה בהתאחדויות, איגודי, אגודות ומועדוני הספורט, הוצאות הסדרנות, השיטור וגם למבחני תמיכה לחיזוק מעמד השחקן הישראלי.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
התמיכה בכדורגל תימשך. אצילי ונחמיאס במשחק אלוף האלופים/מאור אלקסלסי

זאת ועוד, הוחלט כי ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות המקצועיות יקימו צוות שמטרתו לבחון את הצורך בהתקנת תקנות חדשות, אשר יגבירו את היציבות הפיננסית של קבוצות הכדורגל, ובמטרה לנסות ולמנוע מקבוצות כדורגל מקצועיות להיקלע לבעיות כלכליות בטווח הארוך. כל זאת תוך בחינת ההשקעה במחלקות הנוער ותשתיות.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "אני שמח שהסכם חשוב זה נחתם ויאפשר את המשך הפעילות וההתפתחות של ענף הכדורגל. תודה למשרד האוצר, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות המקצועיות על השותפות לאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully