וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה את ורונה, דור פרץ ו-ונציה עם עוד הפסד

האלופה פיגרה במשחק החוץ אך לאוטרו (47 וחואקין קוראה בבכורה (83 ו-90+4) דאגו לניצחון. הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-57 ולא הצליח לסייע לחבריו שירדו מובסים 3:0 בידי אודינזה

המהלך היפה של דור פרץ במשחק האימון של ונציה/מתוך טוויטר

המחזור השני באיטליה יצא לדרך כבר היום (שישי) עם שני משחקים. ונציה ודור פרץ רשמו הפסד שני משני משחקים כשהובסו 3:0 בידי אודינזה. האלופה אינטר לא ליקקה דבש במשחק החוץ מול ורונה, אך יצאה עם ניצחון 1:3.

שחקן ונציה, דור פרץ. BSR Agency, GettyImages
נכנס כמחליף ורשם עוד הפסד. פרץ/GettyImages, BSR Agency

אודינזה - ונציה 0:3

האורחת לא יצאה עם נקודות ממשחק חוץ באודינה מאז 1998 וגם הערב גורלה של העולה החדשה לא היה שונה. בניגוד למחזור הפתיחה, הפעם דור פרץ פתח על הספסל וראה את חבריו נקלעים לפיגור משער של איגנסיו פוזטו בדקה ה-29. הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-57 אך דווקא אודינזה נהנתה משער של שחקן מחליף משלה - ג'רארד דולפו (70). מכאן ונציה לא הצליחה לחזור. האורחת אף ספגה שער שלישי בתוספת הזמן והיא סוגרת את שני מחזורי הפתיחה בסרייה A ללא נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אינטר חואקין קוראה. רויטרס
סידר לאינטר ניצחון. קוראה/רויטרס

ורונה - אינטר 3:1

הנראזורי, שעברו מתיחת פנים משמעותית במהלך הקיץ סופרים שש נקודות משש אפשריות, אך הדרך להשגת הניצחון השני העונה עבור אלופת איטליה הייתה קשה. איבן איליץ' העלה את המארחת ליתרון מפתיע בדקה ה-15, ואינטר ירדה למחצית כשהיא בפיגור 1:0. לאוטרו מרטינס, מי אם לא הוא, היה האיש שהשווה, שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, אך איש המשחק היה חואקין קוראה.

הקשר שהגיע מלאציו נכנס כמחליף בדקה ה-74 ותשע דקות לאחר מכן השלים את המהפך עם שער נהדר. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן השלים קוראה צמד בכורה חלומי בנראזורי וקבע 1:3 לאינטר בסיום.

בשבת:

אטאלנטה - בולוניה
לאציו - ספציה
יובנטוס - אמפולי
פיורנטינה - טורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully