וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישג סמברג תזכה לחסות של מאות אלפי שקלים מתנובה

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 10:27

חברת המזון תתמוך בשלוש השנים הקרובות בלוחמת הטאקוונדו שזכתה במדליית הארד בטוקיו: "תמיכה שנותנת לי שקט כלכלי לקראת פריז 2024". סמברג תקבל גם מענק של 30 אלף שקל ממרכז "עצמה": "ההתעלות שלה גרמה למדינה להתרגש"

אבישג סמברג לוחמת טאקוונדו בקבלת הפנים עם המדליה מטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אבישג סמברג, אלופת אירופה בטאקוונדו וכמובן זוכת מדליית הארד כבר ביום פתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו בחודש שעבר, תזכה לחסות של מאות אלפי שקלים מחברת תנובה - שתלווה אותה אותה לכל הפחות עד המשחקים האולימפיים בפריז בקיץ 2024.

אבישג סמברג וירדן ג'רבי עם מכל בצר מתנובה. מיכה לובטון, אתר רשמי
חסות משמעותית. אבישג סמברג עם ירדן ג'רבי ומיכל בצר/אתר רשמי, מיכה לובטון

"אני מודה מאוד לחברת תנובה שבחרה לתמוך בי בשנים הקרובות לקראת האולימפיאדת פריז 2024", אמרה סמברג, "התמיכה הזו לא מובנת מאליו ונותנת לי שקט כלכלי להתרכז באימונים ובתחרויות"

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "אנו גאים לאמץ ספורטאית ישראלית כמו אבישג סמברג, שמצטרפת למשפחת GO לצד ירדן ג'רבי. מותג GO, המזוהה עם ערכים של נחישות ומצוינות, גאה לתמוך בסמברג שמבטאת ערכים אלה ומהווה מודל לחיקוי לספורטאים וספורטאיות צעירים רבים. אנו מקווים מאוד שהתמיכה שלנו תאפשר לה להתמקד בהשגת היעד הבא שלה: ייצוג מדינת ישראל באולימפיאדה הבאה בפריז".

אבישג סמברג במרכז עצמה. עצמה,
אבישג סמברג במרכז עצמה/עצמה

הספורטאים האולימפיים המשתייכים לאגודות הספורט של מרכז "עצמה", שחזרו רק בשבוע שעבר מטוקיו, הגיעו לאירוע חגיגי בהשתתפות יו"ר עצמה, רו"ח איתן ברק, מנכ"לית עצמה, מירי שלו וחברי הוועד המנהל של המרכז. במסגרת האירוע חולקו מענקים לספורטאים, למאמנים ולאגודות עצמה בהן הם מתאמנים, על פי הישגיהם באולימפיאדה.

את מירב הפוקוס תפסה, כמובן, סמברג, שזכתה למענק המקסימלי מעצמה - 30 אלף שקל. המענק מצטרף ל-30 אלף שקלים נוספים שהיא מקבלת מעצמה מתחילת 2021.

סמברג הייתה שמחה ולבבית באירוע, הצטלמה עם כל הנוכחים (וכמובן עם המדליה), וענתה על השאלות הסקרניות של כל הנוכחים בסבלנות רבה: "מהרגע שחזרנו לארץ ועד עכשיו, זה ממש מרגיש כמו חלום אחד גדול. כמות האהבה שאני מקבלת כאן, מכל מי שפוגש אותי וכמובן המשפחה והחברים, נותנים לי כח להמשיך. זו הזדמנות טובה להודות למרכז עצמה על התמיכה לאורך הדרך, ועל המענק היום. תמיד כיף שיש מי שתומך ומלווה".

לצדה של אבישג הגיע גם המאמן שלה, יחיעם שרעבי , שקיבל גם הוא מענק מעצמה. שרעבי מלווה את סמברג מתחילת דרכה בטקוואנדו, בגיל 6, אשר עברה להתגורר ברמלה על מנת להיות במרכז האימונים שם: "כל התקופה האחרונה היא מדהימה. אני גאה באבישג על המדליה ועל ההישג הענק, ומקווה שזו רק תחילת הדרך, ובאולימפיאדה הבאה היא כבר תעלה למקום גבוה יותר על הפודיום. אני בטוח שבעקבות ההישג, מספר הספורטאים בענף שלנו יגדל משמעותית וכולנו נהנה מזה. תודה למרכז עצמה שתומך בנו לאורך הדרך ולקח חלק במסע הזה".

"זכות גדולה בשבילנו"

ספורטאי נוסף שזכה למענק מעצמה, לאחר שזכה במדליה בתחרות הג'ודו הקבוצתית, הוא ברוך שמאילוב, ממועדון עצמה ג'ודוקאן מרכז פ"ת, שלא נכח באירוע בשל חופשה פרטית בחו"ל. מתן רודיטי ממועדון עצמה בני הרצליה, הצליח לרתום מדינה שלמה והיה מרחק נגיעה ממדליה היסטורית בשחייה במים פתוחים, ועל כך מגיעה לו מלוא הערכה. מרכז עצמה העניק גם לרודיטי מענק על ההישג, שהוא רק תחילת הדרך עבורו. גם רוכבת האופניים עומר שפירא ממועדון עצמה City Cycling Club , הטריאתלט שחר שגיב ממועדון עצמה איילות ת"א ושחקן הבדמינטון מישה זילברמן ממועדון עצמה בדמינטון פתח תקוה קיבלו באירוע מענקים על הישגיהם המכובדים באולימפיאדה.

"בשבילנו זו זכות גדולה ללוות את הספורטאים האולימפיים של ישראל מתחילת הקריירה ועד ההישג הנפלא", בירך יו"ר עצמה, רו"ח איתן ברק, "הספורטאים והמאמנים עובדים קשה במשך שנים עד לאירוע הקצה במשחקים האולימפיים, וההתעלות שלהם גרמה למדינה שלמה להתרגש".

מנכ"לית עצמה, מירי שלו, חיזקה את דבריו: "ההצלחה היא תהליך של עבודה ומקצוענות ארוכת שנים. זו גאווה גדולה לראות את התהליך שאותם ספורטאים ומאמנים מצעירותם רחוק מאור הזרקורים ועד המשחקים האולימפיים. ההישגים שלהם היו פשוט מעוררי השראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully