וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחטיור קרגנדי נחותה ממכבי תל אביב, מזל שבוטל חוק שערי חוץ"

מאמן נבחרת קזחסטן בעבר, וייט טלגאייב, נשאל על סיכויי הקבוצה לנצח בבלומפילד: "הקבוצות הישראליות בלחץ מיריבות קזחיות, נקווה לטוב"

תקציר: שחטיור קרגנדי - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

וייט טלגאייב, מאמן נבחרת קזחסטן בעבר ומי שנחשב בכיר בענף הכדורגל במדינה, התראיין הבוקר (חמישי) וסיפר על סיכוייה של שחטיור קרגנדי להפתיע הערב את מכבי תל אביב בבלומפילד (20:30, ישיר בספורט1), לאחר ההפסד הביתי 2:1 בשבוע שעבר.

שחקני מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בשבוע שעבר באסטנה ארנה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

"נצטרך לקוות שיהיה לנו מזל, שאלוהיי הכדורגל יהיה איתנו", אמר טלגאייב, "אנחנו לא יודעים באיזה סגנון תבחר שחטיור לשחק בישראל, אבל אנחנו כן יודעים שהישראלים מאוד טכניים ויכולים לייצר התקפות מהירות ברגע. שחטיור באירופה שיחקה עד כה על התקפות מתפרצות, אבל יהיה לה קשה לשחק ככה נגד מכבי תל אביב".

כשנשאל אם הוא מאמין שיש לשחטיור קרגנדי סיכוי, השיב: "תמיד צריך להאמין ואני מאוד מאמין, אבל גם צריך להודות שאחרי המשחק הראשון זה יהיה מאוד קשה. שחטיור תפסה את מכבי תל אביב לא מוכנה והבקיעה במצב היחיד שלה, ולמזלנו אין את חוק שערי חוץ יותר. גם מזג האוויר יקשה מאוד, אבל הישראליות בלחץ ממפגשים נגד קבוצות קזחיות ונקווה שיתקלקל להם מצב הרוח. אחרי רבע שעה במשחק, ניתן יהיה לדעת למה לצפות".

"לישראלים יש שחקנים טכניים מאוד שיכולים לנצח באחד על אחד ולהכריע משחקים, אז בלי לפגוע בשחטיור קרגנדי, היא נחותה ממכבי תל אביב", סיכם טלגאייב, "הסיכויים הם 30:70 לטובת מכבי תל אביב. נקווה לטוב והלוואי שאטעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully