וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיה, תשכח מזה: מ.ס. אשדוד בדרך לעונת התפכחות קשה

26.8.2021 / 13:00

הכוכבים עזבו, המחליפים לא משכנעים, הסגל דל והפתעת העונה שעברה בדרך לעונה קשה. למזלה רן בן שמעון לא ייתן לספינה להתרסק

תקציר: מ.ס. אשדוד - קרבאח 1:0/ספורט1

באו: גל קעטבי (הפועל עכו), מרטין ראינוב (לבסקי סופיה), בר נתנאל (הפועל כפר שלם), סהר חסון (הפועל ניר רמת השרון), נאור (מכבי פתח תקוה), נואף בזיע (מכבי אחי נצרת), אור אינברום (מכבי פתח תקוה).

הלכו: בנצי מושל (אדומים אשדוד), עומרי בן הרוש (בני סכנין), דין דוד (מכבי חיפה), שלומי אזולאי (הפועל תל אביב), רועי גורדנה (הפועל באר שבע), רמזי ספורי (הפועל באר שבע).

שחקן מ.ס. אשדוד רועי גורדנה עם דין דוד. לירון מולדובן
הכוכבים הגדולים עזבו ובינתיים לא נמצאו תחליפים הולמים. גורדנה ודוד/לירון מולדובן

מה עשיתם בקיץ?

האמת? לא יותר מדי. בעיקר לראות איך שחקנים שפרחו או חזרו לחיים תחת רן בן שמעון עברו לקבוצות אחרות. מ.ס. אשדוד אף פעם לא חששה להודות שהיא קבוצה של התחדשות. נכון שג'קי בן זקן נותן לשחקני הבית להתבשל הרבה זמן עד שהוא מוכר אותם - למעט ניר ביטון שעזב מוקדם מאוד - אבל עדיין לאבד בקיץ אחד את דין דוד, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, רמזי ספורי וכמה חודשים קודם גם את שגיב יחזקאל, זה כנראה יותר מדי. באשדוד ניסו למלא את השורות בשחקנים חדשים ותלו הרבה תקוות במרטין ראינוב הבולגרי ובאור אינברום ששב הביתה, אבל עד כה זה לא נראה טוב והקבוצה חייבת למשוך את הקיץ אל תוך חגי תשרי ולייצר סגל יותר טוב עד סגירת חלון ההעברות באמצע חודש ספטמבר.

עוד בוואלה!

מצבת הפצועים של מ.ס. אשדוד מתארכת: שלו הרוש ייעדר כשבועיים

לכתבה המלאה
מרטין ראינוב שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בינתיים זה לא נראה טוב. ראינוב/לירון מולדובן

תסריט אופטימי

פלייאוף עליון לא יהיה בעונה הבאה ובטח לא עונת שיא נוספת, אבל לרן בן שמעון יש יכולות כמאמן והוא יצליח להתגבר על השחקנים שעזבו, לייצב את השורות, לחבר את השחקנים שעוד יגיעו ולסיים את העונה במקום השביעי, נקודה בלבד מהמקום שהיה מבטיח לאשדוד עוד עונה בפלייאוף העליון.

תסריט פסימי

מ.ס. אשדוד תעבור עונה קשה עם הרבה דפיקות לב וחששות מירידת ליגה, אבל אחרי שג'קי בן זקן יצרף שחקנים בחלון ההעברות של ינואר ויערוך מקצה שיפורים, הקבוצה תיראה יותר טוב ותסיים במקום ה-10 כמה נקודות בלבד מהקו האדום.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
גם בתסריט הכי אופטימי, אשדוד לא תשחזר את העונה שעברה. בן שמעון/לירון מולדובן

הרגע שאסור שיחזור

אין בעיה למכור שחקני בית. מ.ס. אשדוד צריכה לחיות גם מהכנסות כאלה ודין דוד היה צריך כבר לפרוש כנפיים ולעוף הלאה למכבי חיפה. אבל אם יש משהו שאסור שיחזור זה לפתח שחקנים ולא לדאוג בזמן לכך שהם יחתמו על חוזים חדשים. את רועי גורדנה היה צריך לסגור במהלך העונה שעברה ולדאוג שהוא יישאר אחרי שרן בן שמעון סייע לו לייצר את העונה הטובה בקריירה שלו.

חיסון שלישי או בידוד

אם הייתם אומרים באשדוד שאור אינברום יחזור כל כך מהר למועדון, אנשים היו מגחכים. בקבוצה העריכו שזה כבר לא יקרה, אבל 20 דקות של שיחה בינו לבין ג'קי בן זקן גרמו לאחרון להאמין מחדש בשחקן שחזר הביתה וחייב לעצמו, יותר מאשר לאשדוד עצמה, לעשות עונת משחקים עשירה ובעיקר יציבה. אינברום הוא שחקן שסומן כמו גדי קינדה כמי שיעשה קריירה אירופית ויוביל אפילו את נבחרת ישראל, אבל אחרי המכירה שלו לגנט, הנחיתה בסלובניה והמסע בליגת העל, הוא חזר לאשדוד כדי לבנות את עצמו שוב מהבסיס. העתיד שלו צריך להיות בפלייאוף עליון של ליגת על ולא באדומים אשדוד.

שחקן מ.ס. אשדוד טום בן זקן עם דוד ניאנג, אור אינברום. לירון מולדובן
הקריירה שלו כבר הייתה צריכה להיות במקום אחר לגמרי. אינברום/לירון מולדובן

תחזית

מ.ס. אשדוד תתגעגע לעונה שעברה שהייתה קסם אחד ארוך ומתמשך ותתמודד עם צניחה כואבת. מי שיצטרכו להיות העוגנים הם יואב ג'רפי, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, פיראס אבו עקל ובאיו פאהד. אם לא יצורפו שחקני התקפה חדשים וטובים עד סגירת החלון, החודשים עד החלון הבא של ינואר, יהיו קשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully